«سوت شادی» در نصف جهان طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3724703
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

«سوت شادی» در نصف جهان طنین‌انداز می‌شود

گروه اجتماعی - رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان ویژه‌برنامه «سوت شادی» در سطح محلات، بوستان‌های بزرگ و ... برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، نفیسه گلشیرازی اظهار کرد: به منظور پر کردن اوقات فراغت شهروندان به خصوص کودكان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان برگزاري ويژه برنامه «سوت شادي» در سطح شهر اصفهان پيش بيني شده است.
وی با بیان اینکه محورهاي اين برنامه در بخش‌هاي محتلف خانوادگي، کودکان، نوجوانان و جوانان پيش بيني شده است، افزود: همچنين برنامه‌هاي مختلف ويژه مادران و دختران، پدران و پسران، مادران و پسران طراحي شده است.
رییس اداره تفریح سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اصفهان با بيان اينکه ويژه برنامه سوت شادي با آيتم‌هاي تفريحي متفاوت تا ۱۵ شهريورماه ادامه دارد، اضافه کرد: در باغ‌هاي بانوان طلوع، ناژوان و پرديس نيز براي خانواده‌ها «سوت شادي» به صدا در مي‌آيد.
گلشیرازی خاطرنشان کرد: در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکوني شهر اصفهان نيز برنامه‌هاي مختلفي با آيتم‌هاي تفريحي به همراه کارگاه‌هاي سلامت پيش بيني شده است.
وی با بیان اینکه در مناطق محروم شهر نيز اين ويژه برنامه با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت شهروندان و ايجاد تفريح سالم و ارزان قيمت از مهم‌ترين اهداف برگزاري برنامه سوت شادي در فصل تابستان است.
انتهای پیام

captcha