استفاده از ظرفیت ۴۰۰ نفری اساتید مهدویت در خراسان رضوی
کد خبر: 3724753
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

استفاده از ظرفیت ۴۰۰ نفری اساتید مهدویت در خراسان رضوی

گروه معارف - مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه از ظرفیت ۴۰۰ شرکت‌کننده در دوره تکمیلی استفاده خواهیم کرد، گفت: در اردو‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و در برخی از هیئت‌ها و مساجد جهت گسترش معارف ناب مهدویت از ظرفیت آنان استفاده خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت 400 نفری اساتید مهدویت در خراسان رضوی

حجت‌‌الاسلام جعفر موسوی‌نسب، مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت در خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به آزمون تکمیلی معارف مهدویت که با حضور 400 نفر از برادران و خواهران حوزوی و دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: دوره‌های مقدماتی معارف مهدویت در سطح استان برگزار شد و برای کسانی که مایل به ادامه دوره بودند، دوره تکمیلی نیز برگزار شد.
وی با بیان اینکه در دوره مقدماتی 600 نفر از برادران و خواهران حوزوی و دانشگاهی شرکت کردند و حدود 400 نفر ازآن‌ها مایل به ادامه دوره بودند، ادامه داد: سطح تکمیلی این دوره برگزار و آزمون این دوره نیز جمعه اول تیرماه برگزار شد.
حجت‌الاسلام موسوی نسب با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی، تببین معارف ناب مهدویت و گسترش معارف مهدویت در بین فرهیختگان، جوانان، عموم مردم و پاسخ به شبهات سوالات نسل امروز است، گفت: در این دوره حدود 50 درصد آقایان و 50 درصد بانوان شرکت کردند که همگی آنان از تحصیلات عالیه حوزوی و دانشگاهی برخوردار بودند.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت در خراسان رضوی با اشاره به اینکه این دوره‌ و برنامه‌ها برای این افراد بعد از دوره تکمیلی نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: بعد از دوره تکمیلی نیز کلاس‌ها و برنامه‌ها برای تبیین هر چه بیشتر معارف مهدویت برای این عزیزان ادامه خواهد داشت و ارتباط ما با آنان قطع نخواهد نشد.
وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت همه شرکت‌گنندکان در دوره تکمیلی استفاده خواهیم کرد، گفت: از این افراد در اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی و در برخی از هیئت‌ها و مساجد و برنامه‌های تبلیغی جهت گسترش معارف ناب مهدویت استفاده خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام موسوی نسب ادامه داد: حضرت مهدی(عج) در قرآن و روایات، آسیب‌شناسی معارف مهدویت، پاسخ به سوالات و شبهات مهدویت، هالیوود و مهدویت، نقد فرقه‌های نو ظهور و... برخی از سرفصل‌های این آزمون تکمیلی بوده است.
انتهای پیام

captcha