تلاش شهرداری شیراز برای رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری
کد خبر: 3724783
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
آرگیو مطرح كرد:

تلاش شهرداری شیراز برای رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری

گروه اجتماعی ـ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اعتقاد دارد كه یكی از افتخارات این سازمان رعایت عدالت در توزیع خدمات در تمام نقاط شهر است.

تلاش شهرداری شیراز برای رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز، 2 تیرماه در بازدید از پروژه‌های منطقه 9 شهرداری شیراز یکی از افتخارات امروز شهرداری شیراز را رعایت عدالت در توزیع خدمات در تمام نقاط شهر دانست و گفت: یکی از تأكیدات شهردار و شورای شهر شیراز، توجه و دقت در مبحث انسان‌محوری و توزیع عادلانه خدمات است و امیدواریم که با همکاری تمام دستگاه‌های متولی، زمینه را برای رفع کاستی‌های موجود فراهم کنیم.
وی با بیان اینكه اقدامات خدماتی، رفاهی و عمرانی شهرداری در مناطق حاشیه‌ای شیراز تأثیر مستقیم بر شعار عدالت‌محورانه شورای پنجم شیراز دارد، گفت: اقدامات شاخصی در محدوده منطقه 9 شیراز اجرا شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال 97 بلوار طلائیه را تکمیل کرده و ساخت بزرگراه توسعه جنوب، پارک بزرگ مقیاس چنارراه دار و ساخت 2 پل رودخانه‌ای جدید را در سال 98 دنبال کنیم.
آرگیو در ادامه گفت: بخشی از مبحث ساماندهی و بهسازی ترافیکی کمربندی شیراز به شهرداری سپرده شده بود که کار احداث سه تقاطع غیرهمسطح را در این مسیر آغاز کرده‌ایم و امیدواریم تا اواسط سال آینده این پروژه‌ها کامل شود.
وی با اشاره به تعهدات اداره‌کل راه و شهرسازی در بزرگراه کمربندی شیراز گفت: همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در محدوده شهرداری منطقه 9 شیراز کم و بیش مناسب است. این منطقه محدوده‌ای با جمعیت حدود 120 هزار نفر را مدیریت می‌کند که در ارائه خدمت از سوی دستگاه‌های خدمات رسان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
بهنام احمدزاده، شهردار منطقه 9 شیراز نیز گفت: در زمینه عمرانی اقداماتی نظیر ساماندهی معابر و پیاده راه‌ها و احداث خیابان‌های جدید مدنظر است.
وی با اشاره به اینکه آسفالت تمام معابر از اولویت‌های این شهرداری است، گفت: تحقق بودجه تاثیر مستقیم بر افزایش رضایتمندی شهروندان دارد که تمام تلاشمان را در این زمینه صرف می‌کنیم.
احمدزاده با قدردانی از توجه ویژه معاون فنی و عمرانی شهرداری در رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار گفت: با انتقال کارگاه‌ها و دامداری‎های موجود در این منطقه، زمینه رونق سرمایه‌گذاری و توسعه متوازن شهری و ارتقا رفاه فراهم شده است.
شهردار منطقه 9 یکی از تمهیدات مد نظر را بازگشایی معابری برای دسترسی مطلوب‌تر به ورزشگاه پارس عنوان و اضافه کرد: در تلاشیم که با انجام کار و پیگیری شبانه‌روزی، کوچه بدون آسفالت در محله‌ها و شهرک‌های منطقه 9 نداشته باشیم.
انتهای پیام

captcha