«پسامهر» فسا هنرمندان فارس را فرا می‌خواند
کد خبر: 3724789
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

«پسامهر» فسا هنرمندان فارس را فرا می‌خواند

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا، از آغاز به کار هجدهمین جشنواره تئاتر «پسامهر» خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، محمدکاظم رحمانی گفت: انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به منظور رشد و گسترش و بهره‌گیری از استعدادهای هنرمندان برای هجدهمین سال پیاپی اقدام به برپایی جشنواره استانی تئاتر پسامهر کرده است.
وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد هنری توجه و نگاه ویژه و هنرمندانه به شعارسال «حمایت ازکالای ایرانی» و اهمیت تولیدات داخلی در راستای اشتغال است.
رحمانی، توجه جدی مخاطب به عنوان یکی از ارکان اساسی هنرهای نمایشی، توجه به عنصر نوآوری و شگفتی در نمایش‌ها، رونق بخشیدن و سوق دادن به متون و آثار بومی، توجه به شناخت وفهم صحیح نسبت به نمایشنامه های چاپی و خارجی، نگاهی کاوشگرانه و مدبرانه به جامعه و مسائل اجتماعی عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فسا، گفت: هر هنرمند صاحب اثر صرفاً می‌تواند با یک اثر درخواست حضور در جشنواره را داشته باشد؛ متقاضی باید ٣ نسخه لوح فشرده با مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر و چکیده سوابق هنری را به همراه تقاضای حضور در جشنواره را تا تاریخ ١٨ مردادماه امسال به دبیرخانه واقع در بلوار معلم، طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به نشانی ershad_fasa@yahoo.com ارسال کنند.
وی بیان کرد: نتایج بازبینی ٢٥مردادماه اعلام می‌شود و گروه‌های برگزیده نیمه اول شهریورماه با حضور داوران کشوری در سالن استاد سیروس خورشید و سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha