مواد مخدر؛ یک آسیب‌ اجتماعی/نیروی انتظامی خاک‌ریز اول مبارزه با مواد مخدر است
کد خبر: 3724798
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
ملکشاهی مطرح کرد:

مواد مخدر؛ یک آسیب‌ اجتماعی/نیروی انتظامی خاک‌ریز اول مبارزه با مواد مخدر است

گروه اجتماعی ـ نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مواد مخدر یکی‌از آسیب‌های جدی اجتماعی در دنیا اس، نیروی انتظامی را خاک‌ریز اول مبارزه و مقابله با مواد مخدر دانست و اظهارکرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه و مقابله با سوداگران مرگاب قابل‌ تحسین است.

مواد مخدر؛ یک آسیب‌ اجتماعی/نیروی انتظامی خاک‌ریز اول مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش ایکنا از لرستان، الهیار ملکشاهی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه، دوم خرداد در مراسم امحاء 5 تُن مواد مخدر در خرم‌آباد با بیان این‌که دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در امر مبارزه و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر سهیم هستند، اظهارکرد: نیروی انتظامی با تمام توان در این عرصه تلاش و به‌خوبی بر عهده آن بر آمده است.
وی با بیان این‌که نیروی انتظامی خاک‌ریز اول مبارزه و مقابله با مواد مخدر است، بیان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ ستودنی و قابل‌تحسین است.
رئیس کمیسیون حقوقی قضائی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این موضوع که مواد مخدر یکی‌از آسیب‌های جدی اجتماعی در دنیا است، گفت: امروز تنها کشوری که با تمام وجود در این میدان مبارزه و با تقدیم هزاران شهید قدم برمی‌دارد نظام جمهوری اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اقدامات ارزنده و شایسته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: اگر این فداکاری‌ها و جان‌نثاری‌ها نبود قطعاً مبارزه با این معضل بزرگ میسر نمی‌شد.
ملکشاهی از لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های امن کشور یاد کرد و گفت: این مهم حاصل تلاش شبانه‌روزی پلیس استان است.
یادآور می‌شود، در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی در خرم‌آباد برگزار شد، 5 تُن انواع مواد مخدر متعلق به شش استان کشور ازجمله لرستان امحاء شد.

انتهای پیام

captcha