برگزاری دوره مقدماتی تربیت مربی «اقتصاد مقاومتی» در قزوین
کد خبر: 3724894
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

برگزاری دوره مقدماتی تربیت مربی «اقتصاد مقاومتی» در قزوین

گروه سیاست و اقتصاد - دوره مقدماتی تربیت مربی «اقتصاد مقاومتی» ۱۴ تیرماه با حضور حجت‌الله عبدالملکی عضو تیم اقتصاد مقاومتی بیت رهبری برگزار خواهد شد.

 برگزاری دوره مقدماتی تربیت مربی اقتصاد مقاومتی در قزوین

محمد خورشیدی معاون عملیات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: دوره تربیت مربی اقتصاد مقاومتی صبح و عصر روز 14 تیرماه  برگزار خواهد شد.
وی افزود: مدرس این دوره حجت‌الله عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق (ع)، نظریه‌پرداز اقتصاد مقاومتی، عضو تیم اقتصاد مقاومتی بیت رهبری و معاون اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) است که پیش‌بینی حضور 150 تا 200 نفر در این دوره را داریم.
معاون عملیات جبهه فرهنگی استان قزوین عنوان کرد: دوره مقدماتی تربیت مربی اقتصاد مقاومتی جهت آشنایی با فضای عمومی این بخش و مطالبات رهبری در اقتصاد مقاومتی است که پس از دوره آزمون مجازی برگزارشده و به پذیرفته‌شدگان گواهی اعطا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت‌نام در این دوره نام و نام خانوادگی خود را به همراه عبارت «اقتصاد مقاومتی» به شماره 6600028579 پیامک دهند که پس از ارسال پیامک با آن‌ها تماس گرفته خواهد تا جهت حضور در دوره جهت ثبت‌نام حضوری مراجعه کنند.
خورشیدی یادآور شد: همچنین افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09104455750 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha