شروع جشنواره تابستانه پارک لاله
کد خبر: 3724920
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

شروع جشنواره تابستانه پارک لاله

گروه جامعه ــ قائم مقام شهرداری منطقه ۶ از شروع جشنواره تابستانه پارک لاله خبر داد و گفت: این جشنواره از تاریخ پنجم تیرماه به مدت دوازده شب در میدان آبنمای مرکزی پارک لاله با حضور گروه‌های فرهنگی و هنری، دعوت از اقوام و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برگزار می‌شود.

شروع جشنواره تابستانه پارک لاله
 
به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، حبیب الله غفوری، قائم مقام شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه برنامه جشنواره تابستانه به صورت استیجی و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برگزار می‌شود گفت: گروه‌های مطرح کشوری در این جشنواره به هنرنمایی پرداخته تا ساعات خوشی را برای شهروندان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های این جشن تابستانی برگزاری موسیقی سنتی و پاپ و ارائه نمایش‌های فرهنگی است ادامه داد: هر شب یکی از اقوام ایرانی در میان شهروندان حاضر شده تا فرهنگ اقوام مختلف برای شهروندان شرح داده شود.

قائم مقام شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه دعوت از نویسندگان و معرفی کتاب‌هایشان هر شب صورت می‌گیرد گفت: امیدواریم با این برنامه میزان علاقه شهروندان به کتا ب‌ بیشتر شده و سرانه کتاب خوانی افزایش پیدا کند.

غفوری همچنین سخنرانی کارشناس‌های برتر صدا و سیما در خصوص مسائل مذهبی، روانشناسی، فرهنگی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده دانست و گفت: حضور برای عموم شهروندان آزاد است و پیش بینی می‌شود بالغ بر دو هزار نفر به صورت شبانه از جشنواره تابستانه پارک لاله استقبال کنند.

قائم مقام شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: در سرای محلات نیز برنامه‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام
captcha