جلسه قرآن محبان عترت در روستای ساغروان مشهد برگزار شد
کد خبر: 3724928
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
با حضور قاریان بین‌المللی؛

جلسه قرآن محبان عترت در روستای ساغروان مشهد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - جلسه قرآن محبان عترت (ع) زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور بین‌المللی قرآن در روستای ساغروان مشهد برگزار شد.

برگزاری جلسه قرآن محبان عترت در روستای ساغروان

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جلسه قرآن محبان عترت(ع) زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور بین‌المللی قرآن، شب گذشته، دوم تیرماه، در روستای ساغروان مشهد برگزار شد.
در بخشی از این مراسم معنوی، حجت‌الاسلام سیدجعفر ماهرخسار، مداح حرم رضوی، ضمن تشکر از استاد پناهی و قاریان قرآن حاضر در مجلس، گفت: من حدود چهار سالی است که با این جلسه قرآن آشنا هستم و حقیقتاً جلسه‌ای با این باشکوهی ندیده بودم. هنگامی که بانی جلسه از حضور اساتیدی همچون استاد پناهی، روغنی و دیگر قاریان خبر داد، بسیار خوشحال شدم که می‌توان در این جلسه پرمعنا شرکت داشته باشم.

برگزاری جلسه قرآن محبان عترت در روستای ساغروان

ماهرخسار در ادامه و به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) به روضه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) پرداخت و فضای این محفل قرآنی را آکنده از معنویت کرد.
همچنین در ادامه این محفل قرآنی، هاشم روغنی، قاری و داور بین‌المللی قرآن به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «انعام» پرداخت که با استقبال فراوان حضار روبه‌رو شد.
گفتنی است،‌ جلسه هفته آینده محبان عترت(ع)، ۹ تیرماه در ۲۴ کیلومتری جاده مشهد و در روستای کلاته یزدی‌های جاده چشمه گیلاس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha