طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان‌وبلوچستان آغاز می‌شود
کد خبر: 3724933
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
از مردادماه؛

طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان‌وبلوچستان آغاز می‌شود

گروه فرهنگی - مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان گفت: طرح‌ ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه‌های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می‌شود.

آغاز طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان‌وبلوچستان از مردادماه

فاطمه خزائی‌فر، مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: طرح‌ ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه‌های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور زاهدان ویژه دانشجویان شهرستان‌های زاهدان، زابل و خاش است و دانشگاه پیام نور ایرانشهر نیز میزبان دانشجویان شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان و چابهار خواهد بود.
مسئول واحد بانوان نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان بیان کرد: این طرح به مدت 10 روز برگزار می‌شود و مدرسان این طرح از میان اساتید برجسته بومی و همچنین جمعی از مدرسان برتر کشوری انتخاب شده است.
خزائی‌فر اظهار کرد: در طرح ضیافت اندیشه دانشجویان امسال به مباحثی از قبیل دستاوردهای انقلاب اسلامی، مهارت‌های زندگی با رویکرد آیات و روایات، ازدواج موفق و آسیب‌شناسی روابط دختر و پسر پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha