آموزش حفظ قرآن ویژه روشندلان در مؤسسه انتظار موعود زاهدان
کد خبر: 3724997
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

آموزش حفظ قرآن ویژه روشندلان در مؤسسه انتظار موعود زاهدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه انتظار موعود از برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن روشندلان خبر داد.

آموزش حفظ قرآن ویژه روشندلان در مؤسسه انتظار موعود زاهدان

توران اصلی، مدیر مؤسسه انتظار موعود در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه انتظار موعود، فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است و معمولا هر ترم و هر دوره 70 تا 100 نفر در کلاس‌های این مؤسسه شرکت می‌کنند و در هر دوره از چهار تا پنج مربی برای آموزش کلاس‌های  قرآن بهره‌مند می‌شویم.
مدیر مؤسسه انتظار موعود گفت: کلاس‌های ترم بهار به‌خاطر ماه مبارک رمضان متفاوت برگزار شد. در ماه مبارک رمضان جلسه جزءخوانی برگزار کردیم و در کنار این جلسه کلاس‌هایی مثل کلاس حفظ قرآن روشندلان هم برگزار شد.
وی ادامه داد: کلاس‌های مفاهیم قرآن و همچنین کلا‌س‌های ویژه خردسالان با موضوع روخوانی قرآن برگزار شد.
مدیر مؤسسه انتظار موعود همچنین از کارهای ویژه ماه مبارک رمضان، شرکت در نمایشگاه قرآن کریم را یادآور شد و گفت: ما در آنجا دو غرفه داشتیم، یک غرفه مخصوص کودکان و نقاشی کودکان بود و غرفه دوم معرفی روشندلان در فعالیت‌های قرآنی بود.
مجوز این مؤسسه از اداره کل ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اخذ شده است.
اصلی در پایان بیان کرد: نابینایان قرآن‌آموز دستگاه چاپگر بریل ندارند و همچنین برای تهیه این دستگاه مشکل دارند. ایاب و ذهاب نابینایان برای رفت و آمد به کلاس مشکل است و نیاز به هزینه است و متاسفانه این منطقه جزء مناطق محروم است و نابینایان علاقه‌مند و خوش استعداد به‌خاطر این هزینه‌ها مجبور به رها کردن کلاس می‌شوند. اگر نابینایان بتوانند در دوره‌های شبانه‌روزی شرکت کنند، رفت‌ و آمد برای ایشان راحت‌تر خواهد بود و این مستلزم هزینه و بودجه است که اگر حمایت مالی شویم این مشکلات مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

captcha