آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک برگزار شد
کد خبر: 3725023
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک برگزار شد

گروه سیاسی - آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اراک برگزار شد و محمد‌رضا عسگری عهده‌دار این مسئولیت و از خدمات محمدرضا رضایی تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، صبح امروز 3 تیرماه ،محمدرضا رضایی، فرمانده سابق سپاه ناحیه اراک در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک به ارائه گزارشی از پنج سال فعالیت خود اشاره کرد و افزود: در طول مدت 5 سال فعالیت بنده تلاش شد با همکاری شورای تامین شهرستان به خوبی بحث امنیت را در شهرستان اراک اجرا کنیم.
وی ادامه داد: از سال 93 فعالیت‌هایی از قبیل کسب عنوان برتر توسط سپاه اراک در جشنواره مالک‌اشتر به مدت سه سال متوالی، برگزاری اردو‌های رزمی، فرهنگی و ولایت ویژه دانش‌آموزان و ارتقای توان رزمی دانش‌آموزان، برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه انجام شده است.
فرمانده سابق سپاه ناحیه اراک بیان کرد: برگزاری نشست بصیرتی، کرسی‌های آزاد‌اندیشی و...، اجرای بیمارستان صحرایی با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، هفته بسیج و... از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه اراک به شمار می‌رود.
رضایی به دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه اراک از جمله برپایی نمایشگاه فرهنگی معنوی سمت خدا، اجرای فعالیت‌‌های بسیج سازندگی در شهرستان اراک در سه محور، برگزاری اردوهای هجرت و جهادی، فعالیت‌‌های اقتصادی و عمرانی و محرومیت‌زدایی، اعطای وام قرض‌الحسنه به کارگاه‌های صنایع‌دستی و اعطای تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های کوچک تولیدی از قبیل دام سبک و... اشاره کرد.
وی ادامه داد: انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی مانند ساخت خانه‌عالم، مرمت مساجد، بقاع متبرکه و ...، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف تولید و اشتغال‌زایی، برپایی نمایشگاه صنایع تبدیلی در اراک، نهضت مسجد‌سازی، ایجاد اشتغال برای معتادان نجات‌یافته، ایجاد مهاجرت معکوس شهر به روستا، برگزاری طرح مودت ویژه فرماندهان سپاه با حضور خانواده‌های پاسداران و فرماندهان پایگاه‌ها، برگزاری برنامه یک مسجد و یک فرمانده و یک خاطره با توجه به هدف تببین نقش استان در عملیات‌ها و رزمندگان استان مرکزی از اقدامات سپاه ناحیه اراک است.
فرمانده سابق سپاه ناحیه اراک گفت: برگزاری طرح حلقه صالحین با اجرای برنامه‌های قرآنی و سبک زندگی دینی در شهرستان اراک و برگزاری طرح اردوهای هجرت از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طول 5 سال خدمت در این عرصه است.
به گزارش ایکنا؛ در طی حکمی از سوی سازمان بسیج مستضعفین سرهنگ محمد‌رضا عسگری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک منصوب شد.
در این مراسم محمد‌رضاعسگری، فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک حرکت پیروی از منویات رهبری را مهم عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوان جامعه اسلامی را که الگوی همه آزادی‌خواهان است را پویا کنیم و با کمک همه مسئولین، دستگاه‌ها و همت بلند بسیجیان در این مسیر گام برداریم.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوان در مسیر شهدا ثبت قدم بوده و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم.
انتهای پیام

captcha