اشاره مستقیم ۹۰ آیه قرآن به نماز/ ۱۹ هزار روایت درباره نماز داریم
کد خبر: 3725037
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
چراغی مطرح کرد:

اشاره مستقیم ۹۰ آیه قرآن به نماز/ ۱۹ هزار روایت درباره نماز داریم

گروه فرهنگی ـ دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان این‌که ۹۰ آیه قرآن اشاره مستقیم و ۵۰۰ آیه اشاره غیرمستقیم به نماز دارد، اظهارکرد: در کتب دینی ما ۱۹ هزار روایت در باب نماز وجود دارد.

اشاره مستقیم ۹۰ آیه قرآن به نماز/19 هزار روایت درباره نماز داریم

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان، امروز یک‌شنبه، سوم تیر در جلسه ستاد اقامه نماز لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه نماز در آیات و روایات، اظهارکرد: ۹۰ آیه قرآن به‌صورت مستقیم درباره اقامه نماز است این در حالی‌است که بیش‌از ۵۰۰ آیه به‌صورت غیرمستقیم به نماز اشاره کرده است.
وی سایش‌های اجتماعی را زمینه مشکلات و گرفتاری‌هایی دانست که ممکن است در ادارات صورت گیرد و افزود: برای برطرف کردن سایش‌ها می‌بایست ارتباط مدیران با کارمندان و کارمندان و کارمندان هم قوی بوده و این ارتباط استمرار داشته باشد.
چراغی، اخلاق را بهترین راهکار از بین بردن سایش‌های اجتماعی دانست و گفت: ۱۹ هزار روایت در باب نماز وجود دارد.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان این‌که در دستگاه‌ها زحمات زیادی برای اقامه نماز کشیده شده است، اضافه کرد: موضوع اجلاس امسال نماز شیوه‌های دعوت به نماز است.
وی بر ضرورت توجه تخصصی به نماز اشاره و با بیان این‌که ما به‌دنبال اقامه نماز هستیم، افزود: هر چه قدر تعالی فرهنگی ما بالا رود در حوزه‌های دیگر هم موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha