مؤسسه سراج رحمت کلاس «فلسفه کودکان» برگزار می‌کند
کد خبر: 3725044
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

مؤسسه سراج رحمت کلاس «فلسفه کودکان» برگزار می‌کند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت کرمان از برپایی کلاس فلسفه کودکان با محوریت آموزش مهارت‌‌های زندگی ویژه ‌قرآن‌آموزان خود خبر داد.

الهه شجاعی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت کرمان در رابطه با فعالیت‌های این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت کرمان سال 90 مجوز خود را از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرد. البته قبل از دریافت مجوز نیز فعالیت‌های قرآنی، هنری و ورزشی را در برنامه کاری خود داشته است.

شجاعی اظهار کرد: کلاس‌های مفاهیم، حفظ چند جزء، روخوانی، روانخوانی، تفسیر، فلسفه کودکان، کلاس‌های هنری، اردوهای زیارتی و تفریحی یک روزه، کلاس‌های تقویتی ویژه محصلان از جمله برنامه‌های این مؤسسه در فصل تابستان است که امسال نیز اجرایی می‌شود و همچنین جشن‌های مذهبی نیمه شعبان، میلاد امام حسن(ع)، احیای شب 27 ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های متداولی است که در طول سال اجرا می‌کنیم.

مؤسسه سراج رحمت کلاس «فلسفه کودکان» برگزار می‌کند

وی بیان کرد: تا پیش از این مقطع پیش‌دبستانی این مرکز با همکاری سازمان بسیج استان برگزار می‌شد که در نظر داریم از این پس با دریافت مجوز از اداره آموزش و پرورش به صورت مستقل به فعالیت‌هایمان ادامه دهیم.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت در رابطه با استقبال از کلاس‌های تابستانه مؤسسه بیان کرد: البته در حال حاضر به علت جابه‌جایی به دنبال جذب قرآن‌آموز هستیم و در نظر داریم که کلاس‌هایمان را چون قبل پرشور برگزار کنیم.

شجاعی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی چون دومیدانی، کوهنوردی و یا مسابقه کتاب‌خوانی از سوی این مؤسسه اظهار کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن نیز طی دو دوره از سوی مؤسسه سراج رحمت برگزار و در هر دوره 30 نفر شرکت کردند و در پایان به هر مربی گواهینامه معتبر اعطا کردیم. 

مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت در رابطه با برنامه ‌شاخصی که از سوی این مؤسسه برگزار شده است، تصریح کرد: کلاس فلسفه کودکان، یکی از برنامه‌های تخصصی مؤسسه ما است و هیچ نهاد دیگری کلاس مشابه‌ای را برگزار نکرده است. این کلاس در رابطه با آموزش مهارت‌های زندگی و مواردی چون فلسفه آفرینش، آموزش قرآن با داستان و قصه، نقد فیلم و بازی‌های کامپیوتری، تقویت قدرت نه گفتن و تصمیم‌گیری در موقعیت‌های حساس‌ به کودکان 7 تا 12 سال است.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت در کرمان، خیابان سرباز، کوچه شماره ۱۴، کوچه فرهنگ ، روبه‌روی مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع شده است. 

انتهای پیام

captcha