قرآن کریم الگویی بی‌بدیل برای تمامی اعصار است
کد خبر: 3725289
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

قرآن کریم الگویی بی‌بدیل برای تمامی اعصار است

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: قرآن آموزان باید بدانند که قرآن سرلوحه زندگی است و این کتاب الهی، ذخیره‌ای ارزشمند و راهنمای بشریت در همه عصر‌ها است که از آن به عنوان الگویی بی بدیل استفاده شده است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان محمدمهدی احمدی،مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته 3 تیر در حاشیه فعالیت های انجمن قرآن و عترت شهرستان میامی به اهمیت موضوع فهم قرآنی اشاره کردو گفت:  قرآن آموزان باید بدانند که قرآن سرلوحه زندگی است و این کتاب الهی، ذخیره ای ارزشمند و راهنمای بشریت در همه عصرها است که از آن به عنوان الگویی بی بدیل استفاده شده است.

احمدی افزود: بی عدالتی، ستم، ناهنجاری و ... فساد هایی که روح و جان انسان ها را گرفتار می کنند،با قرائت و فهم صحیح از قرآن كریم می توان این رذایل را از انسان دور کرد و به سعادت رسید.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در بازدید از انجمن شعر و ادب شهرستان میامی گفت: شاعران باید شعر را در خدمت بیان مشکلات جامعه، اصلاح فرهنگ و ارائه راهکار برای حل مشکلات بگیرند تا مردم در اشعار چگونه زندگی کردن را بیاموزند.

احمدی با تاکید بر تاثیرگذاری زبان ادبیات نسبت به سایر زبان ها تصریح کرد: امروز قدرت و نفوذ کلام به ویژه کلام ادبی و شعر بر کسی پوشیده نیست و رسالت ادبیات باید اصلاح جامعه باشد.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی گفت: بزرگترین فاجعه در حوزه ادبیات این است که ادبیات برای ادبیات باشد و ادبیات باید برای همه جامعه استفاده شود. انتهای پیام

captcha