مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فرخشهر راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3725908
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
براتی:

مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فرخشهر راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از افتتاح مرکز تخصصی فرهنگ و هنر فرخشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز از بهمن‌ماه 97 پذیرش دانشجو خواهد داشت.

مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر  فرخشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)فرید براتی، اظهار کرد: در سطح کلان سیاست وزارت علوم ماموریت‌گرا و تخصصی کردن کلیه دانشگاه‌ها است که این کار در دانشگاه جامع علمی کاربردی عملیاتی شده است.
وی افزود: سال گذشته با یک تغییر ساختاری در مراکز مواجه بودیم به طوریکه مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی فعالیتشان متوقف شد و پذیرش دانشجو نخواهند داشت.
براتی ادامه داد: پذیرش دانشجو از بهمن 96 در مراکز استانداری، جهاد کشاورزی، بهزیستی و فنی‌حرفه‌ای متوقف شده اما تعدادی از رشته‌‌های این مراکز به سایر مراکزی که اعتبار لازم داشتند، واگذار شد.
وی اضافه کرد: مرکز علمی کاربردی سامان و همیاری شهرداری‌ها نیز مشمول رای نظارتی انظباتی شده و از کانون نظارتی فعالیتشان متوقف شد.
براتی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیروی انتظامی، گفت: این مرکز در بهمن 96، 60 نفر پذیرش دانشجو داشته است.
وی از افتتاح مرکز تخصصی فرهنگ و هنر فرخشهر در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این مرکز از بهمن‌ماه 97 پذیرش دانشجو خواهد داشت و تمرکز آن بر روی رشته‌های هنرهای نمایشی خواهد بود.
براتی در ادامه با اشاره به انجام پیگیری‌های لازم به منظور راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در بروجن، تصریح کرد: دو مرکز نوآوری با ماموریت خودروسازی و داروسازی که پیش‌نیاز مرکز رشد هستند، تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.
براتی با بیان اینکه دانشگاه‌های علمی کاربردی به دلیل ساختار نامتقارن، دارای خروجی فرهنگی متفاوتی در مراکز است، اظهار کرد: در راستای اعتبار بخشی به دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی، بحث باشگاه دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha