اوقات فراغت؛ مهمترین رسالت کانون فرهنگی و هنری مساجد
کد خبر: 3725925
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

اوقات فراغت؛ مهمترین رسالت کانون فرهنگی و هنری مساجد

گروه فرهنگی- سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بیان کرد: اوقات فراغت مهمترین رسالت کانون فرهنگی و هنری مساجد است که بهترین فرصت برای کار فرهنگی، تربیتی و معنوی است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از شبستان، حمید رضا ناهیدی فرد، سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در جلسه شورای اداری دبیرخانه با عنوان طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد ظهر امروز ۶ تیر گفت: فعالیت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان جهت ثبت نام طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونها آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت فرصت بسیار مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت درونی آنها است، خاطر نشان ساخت: اوقات فراغت بهترین، بارورترین، غنی‌ترین و خلاق‌ترین موقعیت برای رشد و تعالی فرد است .
وی افزود: اوقات فراغت، زمان آزاد و استفاده غیرتولیدی نوجوانان و جوانان است و برای اینکه خانواده ها بابت پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود در طول تابستان دغدغه ای نداشته باشند، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد بهترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان است.
ناهیدی فرد بیان کرد: امیدواریم نسبت به سال گذشته برنامه های بهتر و متنوعی برگزار کنیم، با آموزش فنی و حرفه ای نیز تفاهم نامه ای امضا شده تا جوانان در زمینه مهارت آموزی نیز آموزش های لازم را ببینند.
وی در ادامه از کانونهای فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: اوقات فراغت مهمترین رسالت کانون است که بهترین فرصت برای کار فرهنگی، تربیتی و معنوی است.
انتهای پیام

captcha