قوه قضایی مظهر عدالت است
کد خبر: 3726255
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
حسینی:

قوه قضایی مظهر عدالت است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: قوه قضایی مظهر عدالت است و امروز هم مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و مخلان نظم و امنیت از وظایف و شاخصه‌های قوه قضائیه است که مردم خواستار این قاطعیت هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد نمازجمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: آمریکا و منافقین از روزنه توطئه‌های خود به تحریک و خراب کردن چهره قشرهای مختلف مردم و گروه‌ها دست می‌زنند تا بتوانند وحدت و اتحاد مردم را در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی خدشه‌دار کنند و در تبلیغات دروغ و بی‌منطق خود ملت ایران را مقابل نظام و دولت و مسئولان قرار دهند که این هم ناشی از شکست‌های متعدد در توطئه‌های همیشگی است.
وی افزود: توطئه برای جداکردن مردم با نظام و یکدیگر از برنامه‌های همیشگی آمریکا و استکبار است و امروز هم که عده‌ای به دنبال هرج و مرج هستند قصد خراب کردن چهره بازاریان را داشتند و دارند که قوه قضائیه باید برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم داشته باشد.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: مردم با بصیرت و اتحاد در برابر مشکلات به وجود آمده توسط آمریکا می‌ایستند و به آینده امیدوار هستند و از این بحران تحریم و تحریک هم نظام اسلامی به سلامت عبور می‌کند و حساب عده محدودی که اغتشاش می‌کنند و مشخص هست بازیچه دست دشمنان شدند با مردم جدا است.
وی به دیدار مسئولان قضایی کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این قوه مظهر عدالت است و امروز هم مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و مخلان نظم و امنیت از وظایف و شاخصه‌های قوه قضائیه است که مردم خواستار این قاطعیت هستند.
امام جمعه سیرجان با اشاره به پنجم تیر ماه روز مبازه با مواد مخدر تأکید کرد: شیطنت‌های دشمنان از جمله آمریکا است که می‌خواهد مردم و جوانان ما از هر راهی گرفتار باشند که یکی از همین گرفتاری‌ها و خواسته دشمن، مواد مخدر است.
انتهای پیام

captcha