مشارکت بانوان طلبه خوزستانی با ۲۵۲ اثر پژوهشی در جشنواره علامه حلی
کد خبر: 3726394
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

مشارکت بانوان طلبه خوزستانی با ۲۵۲ اثر پژوهشی در جشنواره علامه حلی

گروه معارف ـ. معاون پژوهش مدارس علمیه بانوان استان خوزستان از مشارکت بانوان طلبه خوزستانی در دو جشنواره پژوهشی علامه حلی و بانوی کرامت خبر داد.

مشارکت بانوان طلبه خوزستان با 252 اثر پژوهشی در جشنواره علامه حلی 

مریم اشرفی، معاون پژوهش مدارس علمیه بانوان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از ارسال 252 مقاله و اثر پژوهشی توسط بانوان طلبه به سومین جشنواره استانی علامه حلی خبر داد و گفت: ثبت آثار این جشنواره از اواخر سال گذشته آغاز شد و بانوان طلبه استان 252 اثر در سامانه این جشنواره پژوهشی بارگذاری کردند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی اجمالی آثار رسیده، 145 اثر پژوهشی به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کردند. از میان این آثار، سه نفر اول برگزیده به مرحله کشوری این جشنواره که ویژه آثار پژوهشی طلاب جوان است، راه پیدا می‌کنند.

معاون پژوهش مدارس علمیه بانوان خوزستان گفت: جشنواره پژوهشی علامه حلی امسال دهمین دوره خود را در کشور برگزار می‌کند و در استان سومین دوره آن در حال برگزاری است.

اشرفی همچنین با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره بانوی کرامت گفت: این جشنواره ویژه بانوان طلبه در سطح کشور برگزار می‌شود. طلاب استان خوزستان تا 18 تیرماه فرصت داشتند آثار خود از قبیل مقاله، کتاب، اثر پژوهشی، کرسی‌های آزاداندیشی و وبلاگ به این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 280 اثر از طلاب استان به این جشنواره ارسال شده است که در مرحله ارزیابی اجمالی هستند.

انتهای پیام

captcha