تربیت نیرو‌های متعهد و در تراز نظام؛ مأموریت دبیرستان‌های معارف اسلامی
کد خبر: 3726525
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

تربیت نیرو‌های متعهد و در تراز نظام؛ مأموریت دبیرستان‌های معارف اسلامی

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص در حوزه دین و در تراز جمهوری اسلامی ماموریت امروز دبیرستان‌های معارف اسلامی است که باید در جهت تربیت و کادرسازی این نیرو‌ها تلاش و همت مضاعف داشت.

 به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان اميري ظهر امروز نهم تیرماه در ديدار با مديران و دست اندرکاران دبيرستان هاي معارف اسلامي شهرهاي مازندران ضمن عرض تسليت بمناسبت سالگرد شهادت مظلومانه شهداي واقع هفتم تيرماه به ويژه شهيد مظلوم آيت الله دکتر بهشتي و ياران باوفايش، گفت: سيره و سبک زندگي دکتر بهشتي و بسياري از شهداي ايران اسلامي برگرفته از سيره احکام الهي و اهل بيت (ع) بود و امروز دبيرستان‌هاي معارف اسلامي صدرا هم کانون توجهات و مرکز ترويج و نشر معارف قرآن کريم و اهل بيت (ع) است .
وي در ادامه با تقدير از زحمات صورت گرفته از سوي مجموعه دبيرستان هاي معارف اسلامي صدرا شهرهاي  بابل، چالوس و ساري، افزود: تربيت نيروهاي متعهد و متخصص در حوزه دين و  در تراز جمهوري اسلامي ماموريت امروز دبيرستان هاي معارف اسلامي است که بايد در جهت تربيت و کادرسازي اين نيروها تلاش و همت مضاعف داشت.
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران دين اسلام را جامع ترين و کامل ترين دين دانست و تصريح کرد: معارف ارزشمند و تعالي بخش قرآن کريم و اهل بيت (ع) امروز در دبيرستان هاي معارف اسلامي صدرا تدريس مي شود و بسياري از برگزيدگان کنکورهاي سراسري کشور از دبيرستان‌هاي معارف اسلامي معرفي مي شوند و اين نشان از عمق و تاثير باورهاي ديني و اعتقادي در بين جوانان و نوجوانان است و بسياري از اين موفقيت ها در سايه همين باورهاي ديني شکل گرفته است.
استاد حوزه و دانشگاه هاي مازندران در بخش ديگري از سخنان به اهميت وجود دبيرستان‌های معارف اسلامي در جهت تقويت و تربيت نيروهاي ديني و قرآني در کشور،  اظهار کرد: با توجه به اهميت رشته‌هاي تخصصي در حوزه دين بايد در اين بخش کار و تلاش بيشتري صورت گيرد و معتقديم بايد حمايت‌ها هم جدي تر و مستم تر باشد.
گفتني است: در اين ديدار که مديران و دست اندرکاران دبيرستان‌هاي معارف اسلامي شهرهاي مازندران به بيان مطالب و ارائه پيشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

captcha