مهد قرآن کریم آموزش و پرورش کارون افتتاح شد
کد خبر: 3726717
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

مهد قرآن کریم آموزش و پرورش کارون افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مهد قرآن کریم آموزش و پرورش کارون با هدف غنی سازی اوقات فراغت و گسترش فعالیت‌های قرآنی، در این شهرستان افتتاح شد.

مهد قرآن کریم آموزش و پرورش کارون افتتاح شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، مهد قرآن کریم آموزش و پرورش کارون روز گذشته 8 تیرماه با حضور عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان، بن عبود عضو شورای شهر کوت عبدالله و تعدادی از مسئولان اداره آموزش و پرورش افتتاح شد.

 عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش قرآن به کودکان، گفت: امام علی(ع) اهمیت آموزش در دوران کودکی و نوجوانی را مانند نقشی ماندگار بر روی سنگ توصیف کرده‌اند.

وی گفت: با افتتاح این مهدکودک قرآنی، کودکان و خردسالان در فضایی کاملا شاد، قرآن را فرامی‌گیرند. آموزش قرآن به زبان اشاره، مفاهیم، شعر، قصه، نقاشی و آموزش نماز از جمله برنامه‌های این مهد کودک قرآنی خواهد بود.

مزرعه با بیان اینکه قرآن کریم برنامه تربیتی اسلام است، افزود: اگر انسان زندگی خود را بر مدار قرآن پایه‌ریزی کند، از کودکی باید قرآن را یاد بگیرد تا بتواند در عمل به مفاهیم قرآنی موفق باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در عین حال با اشاره به نقش مهم والدین در تربیت قرآنی دانش آموزان، گفت: والدین قرآن آموزان می‌توانند همزمان در کلاس‌های تکنیک‌های خانه داری و سبک زندگی اسلامی شرکت کنند.

وی اعلام کرد: بیش از 30 قرآن آموز در دوره‌های مهد قرآن کریم دارالقرآن الهادی(ع) پسرانه شهرستان کارون شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha