برپایی موکب امام خامنه‌ای برای استقبال از کاروان «سفیران رضوی» در خرم‌آباد
کد خبر: 3726836
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
ابدالی‌پور خبرداد:

برپایی موکب امام خامنه‌ای برای استقبال از کاروان «سفیران رضوی» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان از ایجاد موکب توسط کانون فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت خبرداد و گفت: توسط کانون فرهنگی هنری یاس نبی، موکب امام خامنه‌ای برای استقبال از کاروان سفیران رضوی در ورودی شهر خرم‌آباد دایر می‌شود.

برپایی موکب امام خامنه‌ای برای استقبال از کاروان «سفیران رضوی» در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، امروز یک‌شنبه، دهم تیر در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از ایجاد موکب توسط کانون فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت خبرداد و گفت: توسط کانون فرهنگی هنری یاس نبی، موکب امام خامنه ای برای استقبال از کاروان سفیران رضوی در ورودی شهر خرم آباد دایر می شود.
وی با بیان این‌که دهه کرامت فرصت نشر و ترویج معارف اهل‌بیت (ع) است، بر ضرورت هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در برگزاری مراسم نکوهداشت دهه کرامت تاکید و اظهارکرد: باید از فرصت دهه کرامت برای احیاء ارزش‌های اسلامی و الهی بهره گرفته شود.
ابدالی‎پور دهه کرامت فرصتی برای تقویت معنویت، معرفت و شناخت ائمه معصومین(ع) دانست و افزود: باید از این فرصت برای معرفی سبک زندگی ائمه معصومین(ع) به‌عنوان الگو برای نسل جوان و نوجوان جامعه بهره گرفته شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری سایر دستگاه‌ها در جهت تکریم و بزرگداشت دهه ولایت برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.
وی با بیان این‌که رویکرد برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت حول محورهای ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه و محلات است، ادامه داد: برنامه‌های دهه کرامت به‌صورت منطقه‌ای و در محورهای فرهنگی، هنری، ورزشی و سبک زندگی برگزار می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، اظهارکرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از جانبازان و ایثاگران، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از نیازمندان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دهه کرامت است.

انتهای پیام

captcha