دبیر ستاد تفسیر قرآن منصوب شد
کد خبر: 3726858
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی؛

دبیر ستاد تفسیر قرآن منصوب شد

گروه اجتماعی ــ با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان به سمت دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ در جلسه شورای تفسیر قرآن کریم مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی که روز گذشته نهم تیر ماه برگزارشد، حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به بیان ضرورت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جلسات تفسیر و توجه بیشتر طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه به اهمیت درس و تدبر در قرآن  پرداخت.

وی همچنین برنامه و فعالیت‌های مؤسسه ترویج  را در توسعه و گسترش کلاس‌های آموزش مهارت بیان تفسیر در حوزه‌های علوم دینی دانست.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه ضمن معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان به عنوان فردی دانشمند و دارای سابقه درخشان در مسائل اجرایی، وی را به عنوان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب کرد.

در حکم انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان به بهره‌گیری و مشورت افراد با تجربه و پر تحرک و روحانیون قرآنی و اساتید دانشگاه که مشکل و چشم داشت مادی نداشته باشند و همچنین دوری از تشکیلات اداری و ایجاد یک سازمان جدید تأکید شده است.

دبیر ستاد تفسیر قرآن منصوب شد
یاد آور می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان در کارنامه خدمت خود، سابقه‌ای چون دبیر كل شورای عالی آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر در سازمان مركزی انجمن اولیا و مربیان، جانشین نماینده‌ ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی كشور، معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی كشور، معاون فرهنگ و پژوهش ستاد مركزی اقامه‌ نماز كشور، مشاور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ده‌ها مسئولیت‌های فرهنگی و اجرایی را ثبت دارد.
انتهای پیام

captcha