کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای خاو مریوان
کد خبر: 3726911
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای خاو مریوان

گروه اجتماعی- کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز با حضور جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان مریوان امروز، 10تیرماه در روستای خاواز توابع این شهرستان به زمین‌زده شد.

کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای خاو مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز با حضور جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان مریوان امروز، 10تیرماه در روستای خاواز توابع این شهرستان به زمین‌زده شد.
بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در این مراسم اظهار کرد: این مدرسه با 138 مترمربع در زمینی به مساحت 604 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 165 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد خیریه قلم چی و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان احداث می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با احداث این مدرسه دانش‌آموزان روستای خاو از فضای آموزشی مناسب و استاندارد برخوردار می‌شود، افزود: مدرسه قدیمی این روستا در پی زلزله‌های اخیر به شدت دچار خسارت شده و قابل استفاده برای دانش‌آموزان نبود.
ابراهیم حسامی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان در ادامه این مراسم یادآور شد: همزمان با این مدرسه عملیات اجرایی احداث مدارس دو کلاسه خیرساز روستاهای زیویه کامیاران، احمد کر دیواندره، کانی‌آلوچه بانه، سلطان‌آباد قروه هر کدام با 12 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات بنیاد خیریه قلم‌چی آغاز شد.
انتهای پیام

captcha