تشییع پیکر مطهر جانباز ۸ سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم محلات
کد خبر: 3727068
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

تشییع پیکر مطهر جانباز ۸ سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم محلات

گروه اجتماعی - پیکر مطهر شهید محمدرضا نیکویی از جانبازان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز ۱۱ تیرماه در محلات تشییع شد.

تشییع پیکر مطهر جانباز ۸ سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم محلات

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، محمدرضا نیکویی جانباز 70 درصد پس از 30 سال تحمل جراحت ناشی از 8 سال دفاع مقدس، به همرزمان شهیدش پیوست. صبح امروز پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم محلات تشیع شد.
غلامرضا بهرام‌بیگی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرنگار ایکنا گفت: محمدرضا نیکویی در سال 1362 در منطقه عملیاتی پنجوین از ناحیه سر دچار مجروحیت شد. این جانباز 70 درصد پس از تحمل 30 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به جمع شهدا پیوست. یادگاران این عزیز دو دختر و یک پسر هستند.
به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه محلات در حاشیه مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: شهید محمد رضا نیکویی از رزمندگان با صفا و مخلصی بود که همه بچه‌های رزمنده به اخلاص و صفای وی اذعان دارند. او بعد از جانبازی هم بر این صراط پایدار بود.
وی افزود: وی با وجود مشکلات مجروحیت هیچگاه مسیر انقلاب، ولایت و اسلام را رها نکرد. با وجود مشکلات متعدد هیچ‌کس از زبان این شهید ناشکری نشنیده است. استواری و اخلاص او در این راه واقعا ستودنی است. امیدوارم خداوند این شهید عزیز را در پیشگاه خودش جزء صالحان و مقربان درگاهش قرار دهد.
به گزارش ایکنا، حسن قمری، فرماندار محلات گفت: شهدا پیام‌ها و گفتارهای زیادی برای ما به جای گذاشته‌اند. یکی از توصیه‌هایی که همه شهدا و جانبازان دارند، وحدت همه اقشار حول محور رهبری است. انتظار است که همه دست‌در‌دست هم برای رفع مشکلات و موانع قدم برداریم.
وی ادامه داد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و دومین پیام شهدا نیز هست. فرد فرد جامعه بایستی در حراست و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند. نکته‌ای که می‌توان از این جانباز شهید آموخت صبر و مقاومت است. ما شاهد وجود مشکلاتی در سطح جامعه هستیم و چاره‌ای جز صبر و مقاومت در برابر این مشکلات نیست.
یادآور می‌شود؛ مراسم بزرگداشت این شهید عصر امروز از ساعت ۵ تا ۶:۳۰ در مسجد‌القائم محلات برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha