مربیان کانون، اعتماد متقابل را به کودکان بیاموزند
کد خبر: 3727184
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

مربیان کانون، اعتماد متقابل را به کودکان بیاموزند

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مربیان کانون باید اعتماد متقابل را به کودکان بیاموزند، گفت: مربیان باید توجه بیشتری در آموزش رفتارهای اجتماعی به کودکان داشته باشند.

مربیان کانون، اعتماد متقابل را به کودکان بیاموزند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از روابط ‌عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه با حضور در مجتمع شهید رسول فرخی کانون ارومیه و بازدید از کارگاه‌ها و فعالیت‌های کانون از مربیان کانون خواست توجه بیشتری به آموزش رفتارهای اجتماعی به کودکان و نوجوانان داشته باشند و اعتماد متقابل را به آن‌ها بیاموزند.

وی با تاکید بر این‌ که محیط کاری کانون به واسطه حضور کودکان یک محیط پاکیزه کاری است، افزود: خودشناسی و خدا شناسی حتی یک کودک به واسطه تلاش مربی و فعالیت‌های کانون تاثیر مثبت و بی‌رقیبی در جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: توان تاثیرگزاری بر روی نسلی که فردای جامعه را خواهند ساخت، رسالتی سنگین و توفیقی است که از جانب خداوند برای کارکنان و مربیان این مجموعه حاصل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به این نکته که کارکنان کانون اولین کسانی هستند که از خدمت به کودکان و نوجوانان سود می‌برند، تصریح کرد: آنچه کودکان امروز در جامعه فردا انجام می‌دهند، جزو اعمال ماتاخر و ما تقدم مربیان بوده و در آن شریک هستند.

لازم به ذکر است در این بازدید جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری استان گزارشی از فعالیت‌های کانون را ارائه و حمایت مادی ومعنوی مسئولین و طرح مشکلات در جلسه شورای عالی فرهنگ عمومی استان را از ضروریات دانست.

همچنین تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزنژاد ، به عنوان برگزیده جشنواره قصه‌گویی رضوی در سال ۹۶ توسط نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدیرکل کانون استان بخش دیگری از این بازدید و نشست بود.

در پایان این بازدید هدیه ای از دست‌سازه‌های سفالی اعضا، توسط یکی از اعضا نوجوان کانون به حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اهدا شد.

انتهای پیام

captcha