چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3727214
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
یعقوبی:

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۱ تا ۲۸ تیر ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان امروز سه‌شنبه، 12 تیر با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف گفت: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در مرحله استانی از ۲۱ تا ۲۸ تیرماه سال جاری به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود .
وی افزود: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف همه ساله در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرانی کشوربرگزار می‌شود و هدف آن فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیش‌ازپیش با مفاهیم تعالی بخش قرآن کریم می‌باشد .
حجت‌الاسلام یعقوبی بیان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر برگزیده استان کرمان دررشته‌های اذان(حفظ۵ جزء ،۱۰جزء ،۲۰ جزء و حفظ کل) ترتیل قرائت و رشته‌های معارفی به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر رشته به عنوان نماینده استان جواز حضوردر رقابت‌های کشوری را کسب می‌کنند
مسئول قرآنی اوقاف در خصوص رشته‌های معارفی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این رشته بصورت الکترونیکی و آنلاین برگزار و ۲۶۰ نفر موفق به حضور در رقابت‌های استانی در این رشته شدند.
یعقوبی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری اوقاف با اداره آموزش و پرورش تأکید کرد: برگزاری مسابقات در رده سنی شکوفه‌ها طبق تفاهم‌نامه سازمان اوقاف با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات دانش‌آموزی برگزار می‌شود و امسال با برگزاری مسابقات استانی منتخبان استان به رقابت‌های کشوری که در استان‌های مشهد و تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha