همایش ورزشکاران ناشنوا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3727384
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
محمدی:

همایش ورزشکاران ناشنوا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه ورزشی- رئیس هیئت ناشنوایان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای جذب افراد ناشنوا به فعالیت‌های ورزشی همایش ورزشکاران ناشنوا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از تسنیم معصومه محمدی بیان کرد: در راستای جذب افراد ناشنوا به فعالیت‌های ورزشی همایش ورزشکاران ناشنوا در استان اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: کشف استعدادهای جدید ورزشی و نیازسنجی افراد ناشنوا و همچنین ایجاد انگیزه برای تحرک بیشتر از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
رئیس هیئت ناشنوایان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افراد ناشنوا به سالن‌هایی با شرایط ویژه نیاز ندارند، بیان کرد: متأسفانه افراد ناشنوا دارای مشکلات مالی برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی هستند.
محمدی با اشاره به فعالیت 110 ورزشکار ناشنوا در استان خاطرنشان کرد: این افراد در رشته‌های فوتبال، کشتی، دو و میدانی و دوی صحرانوردی فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ابوذر ربیع‌زاده کشتی‌گیر ناشنوای استان قهرمان جهان است، تصریح کرد: همچنین در رشته دوی صحرانوردی 4 نفر و در رشته دو و میدانی 2 نفر در عرصه مسابقات کشوری مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.
رئیس هیئت ناشنوایان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از جمله دلایل عدم گرایش به ورزش نهادینه نشدن اهمیت ورزش در زندگی روزمره است.
انتهای پیام

 

captcha