استقبال اسقف‌‌ فیلیپین از عزم قرآنی ایران+متن پیام
کد خبر: 3727951
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

استقبال اسقف‌‌ فیلیپین از عزم قرآنی ایران+متن پیام

گروه بین‌الملل – رئیس سازمان کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین در پیامی از تلاش و عزم ایران برای اهدای تابلوی قرآنی به اسقف اعظم فیلیپین و شهر مانیل استقبال کرد.

استقبال اسقف‌ فیلپین از اقدام قرآنی ایران+متن پیامرایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در خبری به ایکنا اعلام کرد: رئیس سازمان کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین در پیامی از عزم ایران برای برپایی نمایشگاه گفتگوی ادیان و اهدای تابلوی قرآنی به کاردینال تاگله، اسقف اعظم فیلیپین و شهر مانیل طی روزهای آینده، استقبال کرد.

 متن این پیام بدین شرح است:

برادران و خواهران

آرامش نصیبتان باد !

اسقف‌های فیلیپین بسیار مسرورند که مردم ایران به مناسبت برگزاری یکصد و‌هفدهمین نشست مجمع عمومی سازمان کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین از طریق رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در مانیل نسبت به برگزاری نمایشگاه گفتگوی میان ادیان اقدام می‌نمایند.

ما بسیار مفتخریم که در زمان برگزاری این نمایشگاه هدایای خوشنویسی‌شده که به ابتکار سفارت ایران تهیه شده‌ است با حضور هنرمند خوشنویس سرکار خانم دکتر تندیس تقوی به سازمان کنفرانس اسقف‌های فیلیپین اهدا می‌شود.

ما امیدواریم که این اقدام سخاوتمندانه مردم ایران عاملی در راستای گسترش گفتگو و درک یکدیگر و برقراری آرامش میان ما و برادران و خواهران مسلمان به ویژه پیروان اسلام شیعه شود.

سازمان کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین

«رومولو جی وایس»

اسقف اعظم شهر داوائو و رئیس سازمان کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین

هفتم جولای 2018 میلادی

گفتنی است، نمایشگاه گفتگوی ادیان طی روزهای آینده به همت رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در مانیل برگزار و طی این نمایشگاه تابلوی مزین به آیه 45 سوره آل عمران به کاردینال تاگله، اسقف اعظم فیلیپین اهدا می‌شود.

سازمان کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین(CBCP) سازمانی متشکل از اسقف‌ها و سر اسقف‌ها(اسقف‌های اعظم) این کشور است که در طول سال جلساتی را درباره مسائل روز و موضوعات دینی برگزار کرده و پس از بررسی و تصمیم‌گیری، نتایج را به واتیکان اعلام و پس از تصویب و تأیید از سوی این نهاد مسیحی، آن را در فیلیپین اجرا می‌کند.

استقبال اسقف‌ فیلیپین از تلاش قرآنی ایران+متن پیاممتن پیام اسقف فیلیپین که به رایزنی فرهنگی ایران در مانیل داده شد

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha