برگزاری دوره تکمیلی تربیت‌مربی تفسیر برای بانوان در ساوه
کد خبر: 3727967
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

برگزاری دوره تکمیلی تربیت‌مربی تفسیر برای بانوان در ساوه

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر دارالتحفیظ ساوه از برگزاری دوره تکمیلی تربیت‌مربی تفسیر برای بانوان ساوه در روزهای پنج‌شنبه هر هفته خبر داد.

برگزاری دوره تکمیلی تربیت‌مربی تفسیر برای خواهران ساوه

حسنعلی قربانی، مدیر دارالتحفیظ ساوه، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دوره تکمیلی تربیت‌مربی تفسیر برای خواهران ساوه خبرداد و اظهار کرد: دوره تکمیلی تربیت‌مربی تفسیر با همکاری ستاد اقامه نماز حجت‌الاسلام قرائتی، موسسه صاحب‌الزمان(عج)ساوه و دارالتحفیظ در ساوه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تربیت‌مربی تفسیر به بیان تفسیر موضوعی اشاره دارد. دوره مقدماتی آن به پایان رسیده و دوره تکمیلی آن آغاز شده است.
مدیر دارالتحفیظ ساوه افزود: این دوره با حضور ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان خانم برگزار می‌شود و برابر با ۱۲۰ ساعت آموزشی است.
قربانی گفت: این دوره پنج‌شنبه‌ها از ۸ صبح الی ۱۶ در مکان دارالتحفیظ ساوه برگزار می‌شود.
وی در ارتباط با برگزاری کلاس‌های قرآنی در ترم تابستان بیان کرد: ثبت‌نام در کلاس‌های قرآن این موسسه از از ابتدای تیر ماه آغاز شده است و فعالیت کلاس‌ها نیز از تیرماه تا اواخر شهریور خواهد بود.
وی ادامه داد: دوره‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، قرائت، ترتیل، احکام و حفظ در ترم تابستان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود و مجموع شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها ۴۰۰ نفر است.
مدیر دارالتحفیظ ساوه افزود: از برگزاری دوره‌های قرآنی در طول تابستان در رده سنی بزرگسالان استقبال شده است که بیشتر مربوط به دوره روخوانی، روانخوانی و حفظ بوده است. یکصد نفر در این دوره‌ها حضور دارند.
انتهای پیام

captcha