امروز وقت دعوای سیاسی نیست/ باعث شادی دشمن نشویم
کد خبر: 3728096
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

امروز وقت دعوای سیاسی نیست/ باعث شادی دشمن نشویم

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: امروز باید همه دست به دست هم داده تا مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و امروز وقت دعوای سیاسی نیست.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان گفت: لشکرکشی‌ها و جنگ‌های جهنمی در طول تاریخ مانند جنگ آمریکا در افغانستان و عراق از جمله حیله‌ها و طرح‌های شیطان است.
وی به اجرای سند 2030 در نقاط مختلف دنیا به عنوان یکی از نقشه‌های جهنمی شیطان و شیطان صفتان اشاره داشت و روز عفاف و حجاب را یادآور شد و افزود: یکی از جریان‌های سیاهی که در تاریخ ایران اتفاق افتاد، قتل‌عام مردم در مسجد گوهرشاد بود.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام امروز هم به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه هستند، چرا که حجاب را مانع رواج فساد در جامعه می‌دانند، اما نقشه امروز دشمنان در قالب یک جنگ نرم و آهسته است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ما در شرایطی قرار گرفتیم که به تعبیر مقام معظم رهبری نیاز به انسجام دشمن‌شکن نیاز داریم، افزود: انسجام دشمن‌شکن است و می‌تواند کشور را از خطرات و خواب‌های خطرناکی که دشمن برای ما دیده نجات دهد.
وی تصریح کرد: امروز باید همه دست به دست هم داده تا مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و امروز وقت دعوای سیاسی نیست.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: مسئولان باید مراقب باشند تا گسل‌های کوچک در جامعه به گسل بزرگ تبدیل نشود و مشکلات مردم را به سرعت حل کرده و تمام توان و ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند تا اسباب رضایت و شادی دشمنان فراهم نشود.
وی اظهار کرد: مسئولان باید با مردم صمیمانه حرف بزنند و مشکلات را صادقانه با مردم در میان بگذارند، مردم ما همیشه در صحنه بوده و هر جا که لازم باشد از کشور و اسلام حمایت کردند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود: دشمن به دنبال این است تا به مردم بگوید که در کشور ما بحران است، هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما بحران نیست و لازم مقابله با این مشکلات وحدت تحت رهبری ولایت‌فقیه است.
امام جمعه کرمان تأکید کرد: دشمنان جنگ بزرگی در سه بعد فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند و دشمنان زمانی که در جنگ نظامی ناامید شدند جنگ خود را به عرصه اقتصادی و روانی کشاندند.
انتهای پیام

captcha