اجرای 322 طرح اقتصاد مقاومتی در سنندج
کد خبر: 3728372
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

اجرای 322 طرح اقتصاد مقاومتی در سنندج

گروه سیاسی- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج با اشاره به اجرای 322 طرح توسط سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بخش‌های کشاورزی، دامداری و صنایع دستی به واجدین شرایط اعطا شد.

اجرای 322 طرح اقتصاد مقاومتی در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج امروز، 16 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران براساس وظیفه ذاتی خود، پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، اظهار کرد: اگر زمانی انقلاب و ارزش‌های آن توسط هر فرد و جریان داخلی و خارجی در قالب جنگ سخت و نرم به خطر افتد، سپاه به عنوان سربازان خط مقدم ورود می‌کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مغز متفکر و اتاق فکر دشمنان معطوف به اقتصاد بوده و جنگ مقابله با ما در بانک مرکزی آمریکا تشکیل شده است، افزود: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی آغاز شده است، سپاه با ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، انجام وظیفه می‌کند .
اجرای 88 طرح محرومیت زدایی در سنندج
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج، با ذکر اینکه بحث بسیج سازندگی در قالب دو بخش محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شود، بیان کرد: با اعتبار 14 میلیارد و 345 میلیون ریال، 88 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان سنندج، روستاها و شهرهای تابع اجرایی شد.
عسکری با تأکید بر اینکه در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، اصرار بر حضور و مشارکت خود مردم است، دلیل این غایت را شناسایی اولویت‌های مردمی از سوی خود مردم و صیانت و نگهداری پروژه‌ها با همکاری آنان دانست .
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج، در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز 322 طرح توسط سپاه اجرا شده است، گفت: پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بخش‌های کشاورزی، دامداری و صنایع دستی به واجدین شرایط اعطا شد.
وی گریزی به اقدامات سپاه در جریان زلزله ازگله و سرپل ذهاب زد و با بیان اینکه دو میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان توسط سپاه جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق زلزله‌زده اختصاص یافت.
اجرای طرح کرامت2 در 9 منطقه شهری سنندج
عسکری در بخش پایانی سخنان خود گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام جدی تمامی دستگاه های اجرای برای مقابله با آسیب های اجتماعی و همچنین در اجرای سیاست ها و خط مشی های مصوب شورای اجتماعی کشور در چارچوب طرح تقسیم کار ملی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و تفاهم ما بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت کشور تعداد 9 محله حاشیه نشین دارای معضلات اجتماعی در استان کردستان شناسایی شد.
وی با اشاره به اینکهناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با بکارگیری حوزه های مقاومت بسیج محلات 9 گانه و ظرفیت تمام نشدنی بسیج اقدامات مؤثر و ارزشمندی به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی با اولویت اعتیاد و مواد مخدر به اجرا گذاشته است، گفت: این اقدامات در شش گام شناسایی، بسترسازی، تبلیغات و آگاه سازی، اقدام قاطع، درمان و صیانت برنامه ریزی شده و در قالب 10 عنوان برنامه در این محلات پیگیری و اقدام شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج در پایان با اعلام اینکه در اجرای «طرح کرامت2» اصل بر مصونیت است، یادآور شد: بر این اساس توجه به اصل «پیشگیری» مقدم بر «درمان» است، در اولویت کاری قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha