تبیین سبک زندگی اسلامی؛ از مهمترین رسالت دستگاه‌های فرهنگ‌ساز
کد خبر: 3728398
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

تبیین سبک زندگی اسلامی؛ از مهمترین رسالت دستگاه‌های فرهنگ‌ساز

گروه اجتماعی - استاندار سمنان گفت: یکی از مسائلی که امروز در حوزه خانواده ها اهمیت دارد، سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که تبیین آن در زمره رسالت های دستگاه های فرهنگ ساز جامعه است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر سید شهاب الدین چاووشی، استاندار سمنان بعد از ظهر شنبه 16 تیردر همایش خانواده و گفتگوی بین نسل‌ها که به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه جلسه مسائل خانواده و بانوان در استانداری سمنان پیگیری خواهد شد، گفت: نظرات کارشناسانه در خصوص نقش خانواده ها در جامعه ای پویا یکی از اهداف این نشست خواهد بود.

وی افزود: زنان در خانواده نقشی حیاتی دارند و به عبارت دیگر تثبیت و قوام خانواده‌ها به نقش آنان بستگی دارد لیکن باید گفت سپردن مسئولیت‌های کاربردی به زنان می‌تواند به جامعه‌ای پویا نیز منجر شود.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت مقابله با تهدیدات اجتماعی یاداور شد: امروز دشمنان که از جنگ نظامی دلسرد شده اند، خانواده و جوانان ما را نشانه گرفته اند که باید در این حوزه هوشیار بود.

چاووشیادامه داد: نقش خانواده ها در مقابله با تهدیدات دشمنان بسیار حیاتی است چرا که تربیت کننده نسل آتیه ساز و اداره کننده انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

به گفته وی؛ یکی از مسائلی که امروز در حوزه خانواده ها اهمیت دارد، سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که تبیین آن در زمره رسالت های دستگاه های فرهنگ ساز جامعه است. انتهای پیام

captcha