کتاب راهیان نور استان اردبیل تدوین می‌شود
کد خبر: 3728462
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

کتاب راهیان نور استان اردبیل تدوین می‌شود

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تدوین کتاب راهیان نور استان اردبیل خبر داد و گفت: ثبت و ضبط خاطرات افراد شرکت‌کننده در برنامه‌های راهیان نور و به ویژه دانشجویان می‌تواند در زمینه تدوین این کتاب کمک موثری کند.

کتاب راهیان نور استان اردبیل تدوین می‌شود
به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، روزگذشته، ۱۶ تیرماه در مراسم بدرقه دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی غرب کشور تصریح کرد: امروز در قالب راهیان نور ۱۵۰ نفر از دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند تا با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان شهدای هشت سال دفاع مقدس در این مناطق آشنا شوند.
وی حضور دانشجویان در این مناطق را فرصتی مناسب برای بهره‌برداری معنوی آن‌ها دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن دانشجویان حاضر در این اردو با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان از مهمترین اهداف برگزاری این اردو‌ها به شمار می‌رود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تداوم و استمرار نظام بوده و در عصر حاضر هر ملت و کشوری که از این فرهنگ بی‌بهره باشد نمی‌تواند حفظ موجودیت کند.
عبدی فراموشی و تحریف ارش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب و به ویژه دفاع مقدس را از مهمترین آفت‌های کشور دانست و بیان کرد: باید با اجرای برنامه‌های مختلف از این امر جلوگیری شود چرا که فراموشی ارزش‌ها سبب از بین رفتن هویت یک ملت می‌شود.
وی تداوم راه شهدا را زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های انقلاب برشمرد و افزود: برگزاری اردو‌های راهیان نور و حضور جوانان و نسل‌های آینده نظام در مناطق عملیاتی می‌تواند زمینه‌ساز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا شده و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به دنبال داشته باشد. معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر علیه کشورمان اظهار کرد: در حال حاضر که دشمنان با هجمه‌های سنگین به دنبال ضربه زدن به نطام و انقلاب هستند می‌توانیم با توسعه اجرای برنامه‌های راهیان نور در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداریم.
وی از تدوین کتاب راهیان نور استان اردبیل خبر داد و گفت: ثبت و ضبط خاطرات افراد شرکت‌کننده در برنامه‌های راهیان نور و به ویژه دانشجویان می‌تواند در زمینه تدوین این کتاب کمک موثری کند.
انتهای پیام

captcha