جلسات خانگی قرآن تقویت می‌شود
کد خبر: 3728486
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

جلسات خانگی قرآن تقویت می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسه قرآنی آل‌یاسین سجاس گفت: تقویت جلسات خانگی قرآن یکی از رویکردهای مهم است تا تعداد بیشتری از افراد به حضور در این محافل تشویق شوند.

جلسات خانگی قرآن تقویت می‌شودسید مهدی موسوی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اوقات فراغت، کلاس‌های قرآن در سطح یک و ۲ و جلسات خانگی برپا‌ می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌ها حضور یابند.

وی سوق دادن جلسات قرآن به سمت منازل را یکی از رویکردهای موسسات قرآنی خواند و گفت: تلاش داریم جلسات قرآن را به سمت منازل ببریم تا از حالت موسسه بودن صرف خارج شود.

مدیر موسسه قرآنی آل‌یاسین سجاس خاطرنشان کرد: حسن جلسات خانگی قرآن این است که علاوه بر برکت داشتن برای اهالی منزل، همسایگان نیز برای حضور در این جلسات دعوت و تشویق می‌شوند.

این مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه ترویج قرآن در زندگی مردم و جامعه تصریح کرد: استقبال مردم نیز از جلسات قرآن خانگی خوب است و تلاش داریم جلسات خانگی تقویت شوند.

موسوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های خاص خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی و محافل انس با قرآن برگزار شده است.

مدیر موسسه قرآنی آل‌یاسین سجاس ادامه داد: مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز برگزار شده ضمن اینکه اکنون نیز در خصوص برگزاری جشنواره رضوی با نهاد کتابخانه‌ها همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha