اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه اردبیل
کد خبر: 3728530
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه اردبیل

گروه اجتماعی- مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: این طرح در ۸ بقعه شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان اردبیل
نوید محمدنیا، مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل درگفت وگو با ایکنا از اردبیل از برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان اردبیل خبر داد وافزود: این طرح با هدف استفاده فرهنگی و معنوی از بقاع متبرکه در ۸ بقعه شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از برگزاری این طرح در شهرستان‌های استان جمع بندی نشده است، افزود: این طرح از روزگذشته ۱۶ تیرماه در اردبیل آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
محمد نیا گفت: در این طرح برنامه‌هایی از جمله آموزش امداد و نجات با همکاری هلال احمر، همایش پیاده روی، پاسخگویی شرعی به سئوالات توسط مبلغان تحت عنوان طرح «خیمه معرفت» برگزار می‌شود.
وی همچنین از برگزاری طرح تریت حافظان قرآن کریم در روز جمعه ۲۲ تیر ماه خبر داد و افزود: مرحله استانی مسابقات چهل و یکمین دوره مسابقات خوهران قرآن کریم در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.
محمدنیا ادامه داد: این دوره از مسابقات شامل قرائت، حفظ جزء‌های ۳۰،۲۰،۱۰،۵، ترتیل خوانی، اذان و مفاهیم است.
انتهای پیام

captcha