بروزرسانی مفاهیم قرآنی برای ارائه به خانواده‌ها ضروری است
کد خبر: 3728539
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

بروزرسانی مفاهیم قرآنی برای ارائه به خانواده‌ها ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه جذاب و به روز نمودن مفاهیم قرآنی برای مخاطب‌های گوناگون، به شکلی که تلاوت‌های قرآن در زندگی مخاطبان تاثیر داشته باشد ضروری است.

بروزرسانی مفاهیم قرآنی برای ارائه به خانواده‌ها ضروری است
حجت‌الاسلام والمسلمین بهنام لطفی سعیدآباد، کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره بر تاثیر قرآن بر فرزندان و خانواده تصریح کرد: برای داشتن خانواده سالم و موفق، نورانی کردن زندگی خود و فرزندانمان با قرآن ضروری است.
وی ادامه داد: قرآن کریم به پیامبر اسلام امر نمود: «تا خانواده‌ات را به سمت و سوی نماز بکش و این را به یاد داشته باش اگر پدر و مادر قرآنی باشد فرزندان هم قرآنی خواهد بود».
لطفی بیان کرد: آموزش قرآن در سنین طفولیت حتی هنگام بارداری و شنیدن صوت و لحن قرآن اثرات روانی بر جنین می‌گذارد.
کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: تشویق کودکان و نوجوانان و مانوس بودن با قرآن و افراد قرآنی کمک بسیاری در این خصوص خواهد داشت.
وی با بیان اینکه جذاب و به روز نمودن مفاهیم قرآنی برای مخاطب‌های گوناگون، به شکلی که تلاوت‌های قرآن در زندگی مخاطبان تاثیر داشته باشد ضروری است، افزود: پیشرفت‌های به‌وجود آمده در عرصه‌های مختلف، به‌روز کردن آموزش قرآن را می‌طلبد.
انتهای پیام

captcha