عدنان تورانی، یکی از مدرسان دوره دانشافزایی مدیران مؤسسات قرآنی استان کردستان در گفتوگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: امروزه بیشتر فعالیتهای جامعه از طریق رسانه منعکس شده و باید از فضای رسانهای برای ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه استفاده کنند.
وی با اشاره به اثرگذاری هرچه بیشتر فعالیتهای مؤسسات قرآنی در جامعه افزود: مؤسسات قرآنی استان برای توسعه فعالیتهای خود و اثرگذاری بیشتر در جامعه باید از فضای مجازی بهرهگیری کنند.
تورانی با اشاره به اینکه حفظ سه عنصر فرد، وظیفه و بسترسازمانی نقش اساسی در کارآفرینی خلاق در جامعه دارد، بیان کرد: یکی از مواردی که به بسترسازمانی کمک میکند، استفاده از فضای مجازی و رسانه است.
وی تبلیغات را یکی از اصول اساسی در توسعه فعالیت مؤسسات قرآنی دانست و عنوان کرد: رسانه میتواند در معرفی، تبلیغات، تبادل و ارتباط با ایدههای سایر مؤسسات قرآنی نقش اساسی داشته باشد.
تورانی اعلام کرد: مهمترین نقش شبکههای اجتماعی و فضای مجازی در توسعه کسب و کار، کاهش هزینه ها و وفادارسازی مشتری است در این راستا مؤسسات قرآنی میتوانند بهترین استفاده را از این فضا داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه مؤسسات در این زمینه کار نکردهاند، یادآور شد: مؤسسات قرآنی میتوانند دورههای آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار کنند و یا از طریق این فضای بتوانند تعداد ثبتنامی کلاسهای خود را افزایش دهند.
انتهای پیام