نيروی انتظامی عهده‌دار زيربنايی ترين خدمات در نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3728762
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

نيروی انتظامی عهده‌دار زيربنايی ترين خدمات در نظام جمهوری اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، نيروی انتظامی را عهده‌دار زيربنايی ترين خدمات در نظام جمهوری اسلامی ايران دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،نبأ؛ آيت الله خاتمي در جمع روساي عقيدتي سياسي نيروي انتظامي سراسر كشور، گفت: خوشبختانه حجت الاسلام ادياني، علم، بصيرت و تدبير شايسته براي مسئوليت سازمان مهم عقيدتي سياسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران را دارا می باشد و اين نكته مثبتي است كه منشأ خدمات ارزشمندي خواهد بود.

وي افزود: مجموعه نیروی انتظامی در جمهوري اسلامي، زیربنایی‌ترین خدمت از خدمات در نظام کشور را برعهده دارد و اين خدمت "امنیت" است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: یک جامعه نمونه 3 ویژگی دارد كه شامل امنیت، آرامش و اقتصادِ آباد است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: قرآن کریم در اولین تاکید خود بر این جامعه آباد و نمونه، به امنیت اشاره دارد؛ بنابراین این سخن که نیروی انتظامی عهده‌دار زیربنایی‌ترین خدمت در نظام جمهوری اسلامی است، مبالغه نیست.

آيت الله خاتمي تصریح کرد: تنها نیرویی که هویت آن با مردم تعریف می‌شود، نیروی انتظامی است و این نیرو، ویترین نیروهای مسلحی است که با مردم در تماس است؛ البته باید به این واقعیت توجه داشت که رفتار درست یا نادرست ناجا به پای همه نیروهای مسلح نوشته می شود.

وي گفت: نیروی انتظامی در واقعه خیابان پاسداران و دیگر مأموریت‌های خود، مدبرانه عمل کرد که اگر این طور نبود، دشمن به دنبال کشته‌سازی می‌افتاد و این تدبیر باعث شد که از مردم عادی کسی ضربه نبیند.

امام جمعه موقت تهران يادآور شد: با یاری خداوند، ناجا خوش درخشیده و خدمات فراوانی داشته است، امیدواریم با پیرایشی جدید، نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف، برطرف شود.

آیت الله خاتمی عنوان كرد: در حکم مقام معظم رهبری كه براي حجت‌الاسلام ادياني صادر کرده‌اند، به مسئله خانواده تاکید بسیاری شده، خانواده مسئله بسیار مهمی است و باید بنا بر فرامین فرمانده معظم کل قوا، به این مهم رسیدگی بیشتری شود.

حجت الاسلام حکمتی‌پور، رئيس سازمان عقیدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت: در این شرایط، نیازمند رئیس و مسئولی بودیم که تحولی جهادی و انقلابی در راستای منویات مقام معظم رهبری ایجاد و فراهم بشود. به عقیده من نیز انتخاب حجت الاسلام "ادیانی" بهترین گزینه بود.

در این جلسه حجت الاسلام ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز حضور آیت الله خاتمی در جمع روسای عقیدتی سیاسی را مایه خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرایی کردن چرخه تعالی در سازمان، اقدامات موثر و شایسته منطبق با انتظارات فرمانده معظم کل قوا انجام شود.
فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha