عدم اعتماد مسئولین امروزی به جوانان/امام(ره) به جوانان اعتماد داشتند
کد خبر: 3728766
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
رئیس مجمع ملی جوانان آذربایجان غربی:

عدم اعتماد مسئولین امروزی به جوانان/امام(ره) به جوانان اعتماد داشتند

گروه اجتماعی – رئیس مجمع ملی جوانان آذربایجان غربی از عدم اعتماد مسئولان امروزی به جوانان انتقاد کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، امام راحل (ع) به جوانان اعتماد کردند و جوانان از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و امروز نیز ضرورت اعتماد و توجه به جوانان نخبه و دانشگاهی و پر انرژی احساس می شود تا برای عمران و آبادانی و شکوفایی کشورمان تلاش کنند.

عدم اعتماد مسئولین امروزی به جوانان/امام راحل (ع) به جوانان اعتماد داشتند

رضا مصطفی نژاد رئیس مجمع ملی جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس، به جوانان کشور اعتماد کردند، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در دوران ریاست جمهوری خویش، مسئولیت های اجرایی بسیاری را به جوانان سپردند و امیدواریم امروز نیز مسولین کشور به جوانان نخبه و بااستعداد اعتماد داشته باشند.
وی ادامه داد: جوانان کشور، امروز پشتوانه های عظیم و ذخایر آینده نظام هستند و لزوم توجه ویژه به این ذخایر احساس می گردد و همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کرده اند که کارهای فرهنگی کشور را به جوانان بسپارید.
مصطفی نژاد افزود: برنامه ریزی برای جوانان، حوزه های مختلفی را شامل می شود که با جایگاه و نقش اجتماعی، علایق و توانایی های آنها مرتبط بوده و بایستی متناسب با شناخت علمی از وضعیت آنها سیاست گذاری نوینی را ترسیم کرد.
وی با بیان اینکه نباید فراموش کرد که امروزه منابع انسانی بیش از هر زمان مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این مساله امروزه به عنوان سرمایه انسانی یاد می شود که محور اصلی توسعه جوامع بوده و بالطبع تامین نیازهای جوانان و حل مسائل و مشکلات آنان ضرورتی غیرقابل انکار است که نه تنها به ارتقای سطح کیفی زندگی می انجامد بلکه موحب تضمین و تقویت روند توسعه در آینده خواهد شد.
رئیس مجمع ملی جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره به تعیین کنندگی نقش جوانان و استعدادهای آنان در تمامی لحظات حساس تاریخی اشاره داشته و معتقدند که روند اثرگذاری مردم در طول سال های پس از انقلاب همواره روندی رو به رشد داشته است.
فرهنگسرای خانه جوان؛ مطالبه اصلی مجمع ملی جوانان آذربایجان غربی
وی با تاکید بر اینکه ما نیز تمام تلاش و سعی خود را خواهیم کرد تا به عنوان نماینده مجمع استانی سمن های جوانان یاری گر و تلاش گر عرصه پیشرفت و خدمت به انقلاب و مردم باشیم، اظهار کرد: امروز مطالبه اصلی مجمع ملی جوانان استان از مسئولین در اختیار قرار دادن فرهنگسرای خانه جوان در اختیار مجمع و سمن ها می باشد تا بتوانیم در محیطی بهتر فعالیت های خود را ادامه دهیم.
مصطفی نژاد مجمع ملی جوانان را در حال حاضر تنها امید برای جوانان استان دانست و افزود: متاسفانه استاندار نیز چندین بار قول داده اند خانه جوان را در اختیار مجمع قرار دهند ولی طبق معمول این قول نیز در حد حرف باقی مانده و هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه سیاست وزارت ورزش نیز مبنی بر وجود یک فرهنگسرای خانه جوان در هر استان و هر شهرستان می باشد، بیان کرد: به دلیل اینکه ارومیه نیز دارای یک فرهنگسرای خانه جوان است وزارت ورزش بودجه جدیدی را برای تاسیس نمی دهد و فقط باید با تلاش جوانان و مساعدت مسئولین بتوانیم خانه جوان را برای فعالیت سمن های مجمع ملی جوانان در اختیار بگیریم.
کمبود مدیر توانا و کارآمد در آینده ای نه چندان دور
رئیس مجمع ملی جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: متاسفانه امروز هیچ مسئولی به جوانان بها نمی دهد و اعتمادی وجود ندارد و در سفرهای مکرر به تهران درخواست کرده ام تا از جوانان به عنوان دستیار دولت در کنار مشاوران قدیمی و باتجربه کشور استفاده گردد تا جوانان نیز برای آینده کشور بتوانند آموزش های لازم را ببینند.
وی به کمبود مدیر توانا و کارآمد در آینده کشور اشاره کرد و گفت: جوانان هیچ آموزشی در زمینه مدیریت نداشته و به دلیل نبود اعتماد مدیران و مسئولان نیز در آینده، کشور با نبود مدیر توانا و کارآمد مواجه خواهد شد و متاسفانه تمام مدیران نگاه جناح بندی داشته و هیچ مدیری حاضر نیست به چند جوان بااستعداد مدیریت را آموزش دهد تا در آینده نیز او مدیریت را به دست گیرد.
مصطفی نژاد با اشاره به اینکه تبعیض و عدم رعایت عدالت در دستگاه های دولتی موج می زند، خاطرنشان کرد: همان گونه که شاهد هستیم در شرایط استخدامی جوانان، برخی مسئولین سنگ های زیادی جلوی پای آنان انداخته می شود در حالی که برخی به راحتی با یک نامه نگاری ساده، آشنایان خود را در کارهای دولتی قرار می دهند و ما از مسئولین متولی این امر خواهشمندیم که حق جوانان نخبه و بااستعداد پایمال نگردد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۲
0
0
بسیار عالی
موفق و موید باشید
captcha