پرداخت ۵۰ درصد هزینه اردو‌های دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از محل صدقات
کد خبر: 3728871
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

پرداخت ۵۰ درصد هزینه اردو‌های دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از محل صدقات

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: ۵۰ درصد از بودجه تخصیص داده‌شده به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی از محل صدقات پرداختی مردم و خیران تأمین می‌شود.

50 درصد هزینه اردوهای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از محل صدقات پرداخت می‌شود

حسین رجبی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امسال ۷۰۰ میلیون تومان برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزان سایر استان‌های کشور در اردوگاه امام علی(ع) و همچنین اعزام دانش‌آموزان البرزی به اردوگاه‌های زیارتی و تفریحی استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمانشاه و همدان هزینه می‌شود.
وی بابیان اینکه ارتقا سطح آگاهی‌، بنیه تربیتی وهمچنین تقویت روحیه دانش‌آموزان تحت حمایت به منظور آمادگی بهتر برای آغاز سال تحصیلی جدید را ازجمله اهداف برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی ذکر کرد و افزود: ۷ هزار دانش‌آموز مددجو از ۱۱ استان کشور در برنامه‌های فرهنگی و تفریحی اردوهای تابستانی کمیته امداد البرز شرکت می‌کنند.
رجبی با تأکید بر اینکه تمامی هزینه‌های برگزاری اردوها شامل ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی برای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد رایگان است، گفت: در سال ۹۷ دو هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان‌های مازندران، اصفهان، مرکزی، خوزستان، تهران، قم، قزوین و زنجان در برنامه‌های تفریحی و تربیتی، کلاس‌های فرهنگی و هنری و رقابت‌های ورزشی مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی(ع) شرکت می‌کنند.
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۵۰ درصد از بودجه تخصیص داده‌شده به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی از محل صدقات پرداختی مردم و خیران تأمین می‌شود افزود: همه‌ساله اردوهای بلندمدت و کوتاه مدت این نهاد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول فصل تابستان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۲ هزار مددجو شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، مردان بیمار و از کارافتاده، دانشجویان و دانش‌آموزان در استان البرز تحت حمایت کمیته امداد هستند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی این نهاد با توجه به شرایط سنی استفاده می‌کنند.
انتهای پیام./

 

captcha