10 مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر
کد خبر: 3728945
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

10 مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر

گروه فرهنگی - دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان تقویت فعالیت‌ها و جریانات رسانه‌ای کارآمد را از اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر خواند و گفت: علاقه‌مندان تا ۱۰ مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا 10 مرداد ماه
به گزارش ایکنا از زنجان، نوید کمالی در مورد چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: جشنواره امسال از تنوع بیشتری برخوردار است و شامل موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار، خانواده و سبک زندگی ایرانی – اسلامی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و موضوع آزاد می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها در مدیریت و هدایت افکار عمومی جامعه و مقابله با چالش‌های سیاسی و اجتماعی را بااهمیت خواند و گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز با توجه ماهیت تاثیرگذار رسانه بر رشد و تعالی جامعه هر ساله با رویکرد تقویت فعالیت‌ها و جریانات رسانه‌ای کارآمد اقدام به برگزاری جشنواره و شناسایی و تجلیل برترین آثار رسانه‌ای استان می‌کند.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان تصریح کرد: با توجه به نتایج حاصل از افکارسنجی انجام شده در بین مدیران و فعالان رسانه‌ای استان، جشنواره رسانه‌ای ابوذر در جایگاه یکی از تاثیرگذارترین جشنواره‌های رسانه‌ای و محتوایی استان زنجان قرار گرفته است که همراهی بخش زیادی از دستگاه‌های اجرایی استان با این رویداد نشان از تاثیرگذاری و موفقیت هر ساله آن دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر برخلاف بسیاری از جشنواره‌های رسانه‌ای کشور که انحصارا توسط یک نهاد یا مجموعه خاص برگزار می‌شود حاصل همدلی و مشارکت نهادهای خصوصی، عمومی و دولتی فعال در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی است که هر یک از آنها به خوبی در ساختارهای سیاست‌‌گذار خود به اهمیت نفش رسانه در شکل‌دهی جامعه ای بهتر باور پیدا کرده اند و تجلیل از خادمان برتر این عرصه را در قالب یک جشنواره در واقع کمک به پیشبرد اهداف سازمانی خود می‌دانند.

کمالی در مورد تفاوت‌های چهارمین دوره جشنواره ابوذر با دوره‌های گذشته بیان کرد: یکی از موارد مهم آن حمایت دستگاه‌های اجرایی تخصصی استان از محورهای ششگانه جشنواره است که بطور نمونه می‌توان از محور امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نام برد که برگزیدگان آن مورد تجلیل فرماندهی انتظامی استان قرار خواهند گرفت.

وی تعداد آثار دریافت شده برای جشنواره را تا کنون بیش از 130 اثر برشمرد و گفت: به دلیل افزایش کیفیت داوری و ممانعت از فشردگی فرآیند ارزیابی آثار، دراین دوره از جشنواره آثار دریافتی پس از ثبت در دبیرخانه به‌صورت مستقیم برای هئیت داوران مستقر در تهران که متشکل از اساتید برتر حوزه رسانه و مطبوعات دانشگاه‌های برتر کشور است، ارسال می شود تا داوران محترم بدون محدودیت زمانی اقدام به ارزیابی آثار جشنواره و امتیازدهی به هر اثر کنند.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانهی‌ای ابوذر را حداکثر تا 10 مرداد ماه اعلام کرد و افزود: آثاری که بیشترین امتیاز را از داوران محترم کسب کنند به عنوان برگزیدگان در چهارمین دوره جشنواره مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha