انتشار فراخوان شعر و داستان «چهل سالگی انقلاب» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3728955
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

انتشار فراخوان شعر و داستان «چهل سالگی انقلاب» در آذربایجان‌شرقی

گروه فرهنگی- سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، از انتشار فراخوان «چهل سالگی انقلاب» به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این فراخوان در دو بخش داستان کوتاه و شعر منتشر شد.

 انتشار فراخوان شعر و داستان «چهل سالگی انقلاب» در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدمهدی سیدین نیا، سرپرست حوزه هنری استان، امروز 19 تیرماه از انتشار فراخوان «چهل سالگی انقلاب» به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این فراخوان در دو بخش داستان کوتاه و شعر منتشر شد.

وی، نقش تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی، قیام 29 بهمن تبریز، نقش اقشار مردم در انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و روایت‌های هنرمندانه و خلاقانه از حوادث انقلاب را از جمله محورهای این جشنواره اعلام کرد.

سیدین‌نیا، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس تبریز- خیابان امام- مابین چهار راه شریعتی و مصلی- پردیس فرهنگی سینمایی قدس حوزه هنری انقلاب اسلامی طبقه سوم، واحد آفرینش های ادبی و یا به پست الکترونیکی chehelsalegi97@gmail.com ارسال کنند.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار در بخش شعر و داستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: داستان و شعر در دو بخش ترکی و فارسی بوده و داستان‌های ارسالی در بخش داستان کوتاه نباید بیش از سه هزار کلمه باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جشنواره در بهره‌برداری و چاپ آثار برگزیده آزاد است، تشریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 20 شهریور ماه سال‌جاری بوده و آثاری که بعد از تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال شود، در فرآیند داوری قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha