راه حل عبور از مشکلات انسجام جریان‌های سیاسی و مردم است
کد خبر: 3729017
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
جهانگیری در دیدار با آیت‌الله مظاهری:

راه حل عبور از مشکلات انسجام جریان‌های سیاسی و مردم است

گروه سیاسی ــ معاون اول رئیس‌جمهور، ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در بیت آیت‌الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

راه حل عبور از مشکلات انسجام جریان‌های سیاسی و مردم است

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، جهانگیری در این دیدار با تشریح شرایط كشور و تحریم‌های جدید آمریكا گفت: در شرایط كنونی تنها راه عبور از موانع و مشكلات موجود انسجام قوای سه گانه، جریان‌های سیاسی و نخبگان و مردم در داخل كشور است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی پیامدهای تحریم‌های جدید و مذاكرات انجام شده با كشورهای اروپایی، روسیه و چین گفت: دولت برای هر شرایطی برنامه‌ریزی كرده است تا بتواند نیازهای اصلی مردم را تأمین كند.
جهانگیری با بیان اینكه هدف آمریكا از فشارهای جدید ایجاد نارضایتی در مردم است گفت: با سازوكاری كه رهبر معظم انقلاب تدبیر كردند و با كمك همه مسئولان و مردم خواهیم توانست از این دوره پرمخاطره عبور كنیم.
معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله كم آبی در كل كشور گفت: بحران آب مشكل عمومی كشور است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده دغدغه مردم در این خصوص برطرف شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای تأمین آب استان اصفهان و نیز تأمین معیشت آن دسته از كشاورزانی كه به خاطر كمبود آب دچار مشكل شدند اظهار امیدواری كرد با تحقق تصمیم های اتخاذ شده و افزایش نزولات آسمانی مشكلات استان در این باره برطرف شود.
جهانگیری در پایان از رهنمودها و راهنمایی‌های آیت‌الله مظاهری برای پیشبرد امور قدردانی كرد و گفت: دولت ما همواره نیازمند حمایت های حضرتعالی است.
آیت الله مظاهری نیز در این دیدار با اشاره به سوابق خوب معاون اول رئیس جمهور در مسئولیت های مختلف گفت: عقلانیت و صفای دكتر جهانگیری در زمان استانداری اصفهان و كارهای خوب و ماندگار ایشان در زمان وزارت همواره منشأ خیر بوده است و ما از شما راضی هستیم.
ایشان تأكید كردند انشاالله باتلاش و كوشش مشكلات مردم مرتفع خواهد شد و سختی های پیش رو با اتحاد برطرف خواهد شد.
رئیس حوزه علمیه اصفهان هدف دشمنان را ایجاد اختلاف میان مسئولان دانست و گفت: ایجاد اختلاف موجب می شود تا مسئولان در پیشبرد كارها و خدمت مردم نتوانند همه قوت خود را به كار گیرند. مردم امروز در مضیقه هستند و حل مشكلات نیازمند اتحاد، هماهنگی و همسویی است.
آیت الله مظاهری با تأكید بر اینكه در طول دوران انقلاب مشكلات بزرگی از پیش روی دولت و ملت ایران برداشته شده اظهار امیدواری كرد مشكلات موجود نیز به فضل الهی با درایت برطرف شده و موجب ایجاد نشاط در میان مردم شود .
ایشان با اشاره به موضوع كم آبی در استان اصفهان و تلاش های انجام شده گفت: خوشبختانه در تامین آب شرب مردم مشكلی ایجاد نشده و مسئولان توانستند این موضوع را به خوبی اداره كنند.
آیت‌الله مظاهری در پایان اظهار امیدواری كرد با حل مسئله آب استان اصفهان دل مردم و دل رهبر معظم انقلاب به دست مسئولان شاد شود.

انتهای پیام

captcha