ایده و فکر هیأت اندیشه‌ورز جشنواره مولودخوانی هه‌تاو بهره‌گیری می‌شود
کد خبر: 3729061
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

ایده و فکر هیأت اندیشه‌ورز جشنواره مولودخوانی هه‌تاو بهره‌گیری می‌شود

گروه فرهنگی- دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی خوانی «هه‌تاو» استفاده از فکر و ایده پیشکسوتان و بزرگان عرصه مولودی‌خوانی را از جمله اهدافی برشمرد که در سلسه نشست‌هایی با هیئأت اندیشه‌ورز جشنواره دنبال شده است.

ایده و فکر هیأت اندیشه‌ورز جشنواره مولودخوانی هه‌تاو بهره‌گیری می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه شاخانی، دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی خوانی «هه‌تاو» امروز، ۱۹ تیر ماه در پنجمین نشست هم اندیشی با هیئت اندیشه ورز چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی‌هه تاو در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره هه‌تاو در جهت هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
وی با اشاره به اهداف تشکیل هیأت ‌ورز در این جشنواره افزود: استفاده از فکر و ایده پیشکسوتان و بزرگان عرصه مولودی خوانی از جمله اهدافی است که در سلسه نشست‌های با هیئت اندیشه ورز جشنواره دنبال شده است.
قلعه‌شاخانی، با بیان اینکه رفع نواقص و کمبودهای دوره‌های قبلی جشنواره مورد توجه بوده است، بیان کرد: در همین راستا از گروه‌های برتر دوره‌های قبلی جشنواره و تمام افراد توانمند در این عرصه، برای بهتر برگزار کردن جشنواره، نظرخواهی شده است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم در دوره‌های آتی جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو از تمام پیشکسوتان، صاحبان فکر و صاحبان تکیه و خانقاه استان در زمینه داوری، دبیرتخصصی، دبیراجرایی، هیئت اندیشه ورز و هیئت بازبین آثار بهره بگیریم.
دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی خوانی «هه‌تاو» با تأکید بر اجرایی شدن ضوابط مندرج در فراخوان جشنواره یادآور شد: فراهم کردن شرایط مناسب و رعایت ضوابط جشنواره همواره مورد تاکید و در دستور کار بوده است.
انتهای پیام

captcha