برگزاری بیش از ١٠٠ ویژه‌برنامه در دهه کرامت در سمنان
کد خبر: 3729068
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹

برگزاری بیش از ١٠٠ ویژه‌برنامه در دهه کرامت در سمنان

گروه اجتماعی - مسوول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید استان سمنان از اجرای بیش از ١٠٠ برنامه و فعالیت در بزرگداشت دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مجید ترحمی، مسوول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید استان سمنان عصر روز گذشته 19 تیر در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اظهار کرد: جشن های زیر سایه خورشید امسال با سعار "هرچه دارم از تو دارم" امسال شروع می شود.
وی عزیمت دو کاروان از خادمان رضوی به این استان و سفر به شهرها و به ویژه روستاها و مناطقی که تاکنون حضور نداشته اند را از جمله این برنامه ها برشمرد وگفت: اعزام دانش آموزان به اردوی معرفتی تربیت جوانان به مشهد مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی ، برگزاری آیین ها و جشن های ولادت و ... از جمله این برنامه ها است.
وی افزود: تلاش شده است امسال با پرهیز از توجه به کمیت، بیشتر کیفیت برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.
مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز بر مشارکت بیشتر مردم و نهادهای مردمی در برگزاری بزرگداشت دهه کرامت تاکید کرد و افزود: هدف از برنامه های دهه کرامت ، ایجاد شادی و نشاط در جامعه، مقابله با آسیب های اجتماعی، تبیین اندیشه های دینی و دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
گفتنی است برنامه های بزرگداشت دهه کرامت  اعزام دختران در قالب کاروان هایی به شهر مقدس قم، برگزاری برنامه های حجاب و عفاف، برگزاری جشن های دهه کرامت و ... از جمله این برنامه ها است.
برنامه های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شعار "خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع)" از سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) مصادف با اول ذیقعده (٢٤ تیر) تا یازدهم ذیعقده سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) سوم مرداد برگزار می شود. انتهای پیام

captcha