اپلیکیشن‌های «پاسخ جوان شیعی» و «فضائل پنج تن(ع)» تولید شد
کد خبر: 3729125
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

اپلیکیشن‌های «پاسخ جوان شیعی» و «فضائل پنج تن(ع)» تولید شد

گروه فناوری اطلاعات ــ مرکز نرم‌افزاری نور با هدف ضرورت پاسخ به پرسش‌های جوانان در حوزه‌های دینی نسخه اندرویدی کتاب‌های «پاسخ جوان شیعی به پرسش‌های وهابیان» و «فضائل پنج تن (ع) در صحاح ششگانه اهل سنت» را تولید کرد.

به گزارش ایکنا، مرکز تولید نرم‌افزارهای اسلامی نور با توجه به ضرورت پاسخ به پرسش‌های دینی جوانان در حوزه‌های دینی، نسخه اندرویدی کتاب «پاسخ جوان شیعی به پرسش‌های وهابیان»، را تولید و عرضه کرد.
 
این اپلیکیشن به همت معاونت بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) در راستای پاسخگویی به نیاز کاربران در خصوص استفاده از متون دینی و آثار اندیشمندان اسلامی بر روی حامل‌های همراه، تولید و عرضه شده است.
 
کتاب «پاسخ جوان شیعی به پرسش‌های وهابیان»، تألیف محمد طبری در سال ۱۴۲۸ قمری است که ۱۷۸ پرسش و پاسخ درباره سؤالات وهابیان، ممکن است از یک جوان شیعى داشته باشند را در خود جای داده است.
 
https://www.noorsoft.org/images/screenshots/15767/21-noorsoft.jpg

از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن جست‌وجو در متن و فهرست کتب، دسترسی به تاریخچه جست‌وجو، پیمایش در متن از طریق فهرست عناوین و صفحه، دسترسی آسان به پاورقی‌ها، حاشیه‌نویسی، رنگی‌کردن متن، علامت‌گذاری، اشتراک‌گذاری متن، تنظیم نمایش اعراب، تنظیم نحوه حرکت بین صفحات، تنظیم فونت و فاصله خطوط از مزایای این برنامه است.

تنظیم حالت مطالعه در شب، تنظیم نور صفحه، فهرست کتب براساس موضوع، نویسنده و دلخواه کاربر، نمایش فهرست بصورت خلاصه، لیستی و یا جدولی، مرتب‌سازی فهرست براساس عنوان و زمان مطالعه و امثال آن از دیگر امکاناتی است که کاربر با نصب نرم‌افزار اندرویدی کتاب «پاسخ جوان شیعی به پرسش‌های وهابیان» بر روی موبایل یا تبلت خود می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند شود.
 
https://www.noorsoft.org/images/screenshots/15767/87-noorsoft.jpg
 
دیگر محصول تولید شده در جهت پاسخگویی به سوالات جوانان و استفاده بیشتر متون دینی در فضای مجازی نسخه اندرویدی کتاب «فضائل پنج تن علیهم السلام در صحاح ششگانه اهل سنت» است که در راستای پاسخگویی به نیاز کاربران در خصوص استفاده از متون دینی و آثار اندیشمندان اسلامی، تولید و عرضه شده است.

به گزارش ایکنا، کتاب «فضائل پنج تن (ع) در صحاح ششگانه اهل سنت» ترجمه فارسی کتاب «فضائل الخمسة من الصحاح الستة» از آیت‌الله سید مرتضی حسینی یزدی فیروزآبادی است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمدباقر ساعدی با هدف آشنایی خوانندگان با فضایل و مناقب پنج تن آل عبا (ع) از زبان صحاح شش‌گانه اهل‌سنت، به فارسی برگردان شده است.
 
https://www.noorsoft.org/images/screenshots/15766/11-noorsoft.jpg

شما می‌توانید برای دریافت اپلیکیشن‌های «پاسخ جوان شیعی به پرسش‌های وهابیان» به صورت رایگان اینجا و دریافت برنامه «فضائل پنج تن (ع) در صحاح ششگانه اهل سنت» اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام
captcha