نگاهی به طرح‌های ویژه قرآنی تابستان نداجا
کد خبر: 3729136
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

نگاهی به طرح‌های ویژه قرآنی تابستان نداجا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و استفاده بهینه از اوقات فراغت کارکنان و خانواده‌ها، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در سطح تمامی مناطق و پایگاه‌های نداجا در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی ـ سیاسی نداجا در خصوص طرح‌های ویژه قرآنی که در سطح تمامی مناطق نداجا در حال برگزاری است، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت غیر حضوری از 20 تا 31 تیر ماه با حضور بیش از 280 شرکت‌کننده در سطوح مختلف برگزار می‌شود.
وی افزود: همزمان با فرارسیدن مسابقات سراسری قرآن در سطح نداجا مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در سطح مناطق و پایگاه‌های این نیرو برپا می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در این رقابت‌ها بیش از 1000 نفر شرکت کنند.در این دوره تغییرات وسیعی در سطح مسابقات انجام می‌شود و همچنین رشته‌های مختلفی به این دوره از مسابقات اضافه می‌شود که هیجان ویژه‌ای را در بین مسابقه‌دهندگان ایجاد می‌کند، مرحله سراسری نداجا از 26 تا 29 مردادماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
حسن‌زاده تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان جلسات ویژه‌ای اعم از کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، علمی و زبان در مراکز فرهنگی نداجا برپا شده است. بیش از 150 کلاس با هزار و 600 شرکت‌کننده که در حاشیه این جلسات برپایی اردوهای تفریحی ـ زیارتی و سیاسی بازدید از مراکز علمی و آموزشی، جشنواره سرود و همایش‌های مختلفی نیز تدارکات دیده شده است. اعزام اساتید به مناطق و پایگاه‌ها، تقدیر از فعالان مذهبی و فرهنگی و خانواده‌های نمونه از دیگر برنامه‌ها است.
معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی ـ سیاسی نداجا گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تقویت بنیه معنوی خانواده‌ها و فرزندان، آوردن سبک زندگی معنوی و دینی، مقابله با تهاجم نرم و حیله‌های دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد روحیه شور و نشاط معنوی در سطح نداجا است.
وی در پایان از مساعدت و همراهی فرماندهان و مسئولان و همت بی‌دریغ دست‌اندرکاران و مسئولان فرهنگی در این مسیر قدر‌دانی کرد.
انتهای پیام

captcha