اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی لرستان برگزار می‏‎شود
کد خبر: 3729200
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
مهرماه امسال؛

اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی لرستان برگزار می‏‎شود

گروه فرهنگی ـ معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان این‌که 10 ارزیاب و استاد حوزه آثار ارسالی به جشنواره استانی علامه حلی را ارزیابی می‎کنند، گفت: اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) اوایل مهرماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

مهرماه امسال؛ آیین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان چهارشنبه، 20 تیر در جمع خبرنگاران به برگزاری دومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان، گفت: با فراخوان این جشنواره استانی 521 اثر از طلاب در دو بخش بانوان و آقایان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس‌از بررسی و ارزیابی آثار در مرحله اجمالی و ارزیابی تفصیلی اول، بیش‌از 250 اثر برای بررسی و ارزیابی در مرحله تفصیلی دوم درحال انجام است.
وی با بیان این‌که 10 ارزیاب و استاد حوزه پژوهش این آثار را ارزیابی و بررسی خواهند کرد، افزود: پس‌از ارزیابی تفصیلی مرحله دوم که یک ماه طول خواهد کشید، آثار برتر معرفی خواهند شد.
حجت‌الاسلام پنام با بیان این‌که با همت جهادی، پژوهش در بین طلاب نهادینه می‌شود و شاهد خلق آثار پژوهشی فاخر و متناسب با نیازهای جامعه خواهیم بود، ادامه داد: آیین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان اوایل مهرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha