تشریح برنامه‌های موسسه قرآن و عترت الشفاء شهرکرد
کد خبر: 3729236
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
امیری بیان کرد:

تشریح برنامه‌های موسسه قرآن و عترت الشفاء شهرکرد

گروه فعالیت های قرآنی - مدیر موسسه قرآن و عترت الشفاء شهرکرد جدیدترین برنامه ها ی این موسسه را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های موسسه قرآن و عترت الشفاء شهرکرد

فرشته امیری، مدیر موسسه قرآن و عترت الشفاء در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: موسسه فرهنگی قرآنی الشفاء حدود 14 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته قرآن‌آموزان بسیار زیادی را جذب کند.
وی افزود: تاکنون صدها نفر از امکانات این موسسه استفاده کرده‌اند که موفقیت‌های بسیاری توسط قرآن‌آموزان و اساتید مرکز کسب شده است.
امیری گفت: این موسسه در رشته های آموزش قرآن کریم (روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ تخصصی، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم، تفسیر)، حفظ کل قرآن کریم،، کلاس های نهج البلاغه، هم خوانی و تواشیح وخطاطی آیات قرآن کریم،ثبت نام به عمل می آورد.
وی با اشاره به اینکه کلاس ها برای خواهران و برادران و زیر نظر اساتید مجرب و برجسته استانی برگزار می شود بیان کرد: این موسسه تلاش می کند به گونه ای قرآن را به بچه ها آموزش دهد که علاقه و انس خاصی نسبت به قرآن و فعالیت های قرآنی پیدا کنند و خوشبختانه استقبال از این فعالیت ها مطلوب بوده است.
امیری همچنین با اشاره به آموزش قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف در موسسه الشفاء افزود:در این موسسه علاوه بر آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف ،کلاس های فرهنگی هنری از قبیل قلاب بافی ، خیاطی، نقاشی، خطاطی ، زبان و ریاضی نیز برگزار می شود که درآمد این کلاسها صرف برنامه های قرآنی می شود.
وی تاکید کرد: قرآن آموزانی که در کلاس های این موسسسه شرکت نمایند و در آزمون های پایانی موفق به دریافت نمره حد نصاب لازم گردنداز طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مدرک معتبر دریافت می کنند.
مدیر موسسه الشفاء یاد آوری کرد، کلیه متقاضیان برای ثبت نام به نشانی ، میر آبادغربی، بلوار فرهنگ- خیابان پژمان، کوچه 3 و یا خیابان ملت ، حد فاصل چهار راه بازار و فلکه آبی کوچه 53 مجتمع نور طبقه همکف مراجعه کنند یا با شماره تلفن های 09103943796 و یا 09133835779 تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام

captcha