تقدیر بسیج رسانه استان البرز از آثار برتر حوزه عفاف و حجاب
کد خبر: 3729244
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

تقدیر بسیج رسانه استان البرز از آثار برتر حوزه عفاف و حجاب

گروه فرهنگی - رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد به مناسبت هفته حجاب و عفاف از آثار برتر در این زمینه تقدیر کند.

تقدیر بسیج رسانه از آثار برتر حوزه عفاف و حجاب/ بانوان رسانه‌ای البرز آثار خود را تا 25 تیرماه ارائه کنند

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، 20 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با اعلام سازمان بسیج رسانه کشور مقرر شد این سازمان فرهنگی به مناسبت هفته حجاب و عفاف آثار برتر در این حوزه را انتخاب، کرده و مورد تقدیر قرار دهد.
وی افزود: از خواهران فعال در عرصه رسانه استان البرز دعوت می‌شود آثار خود را با محوریت حجاب که در تیرماه ساری جاری منتشر کرده‌اند تا تاریخ 25تیرماه به سازمان بسیج رسانه استان البرز ارسال کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه بیان کرد: یکی از محوریت‌های هفته عفاف و حجاب، گرامیداشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتار بی‌رحمانه دو هزار نفر توسط عمال رضاخان است تا فریاد مظلومیت مدافعین حجاب در صحن گوهرشاد به نسل امروز برسد.
نوروزی‌فر بابیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند به‌صورت ویژه در این زمینه طرح مطلب کنند، گفت: شرکت‌کنندگان موظف هستند تحت عناوینی همچون نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی حجاب زنان در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات و ادیان مختلف، حجاب از منظر روانشناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تأثیر آن بر انتخاب پوشش زنان مطلب ارائه کنند.
این مسئول، یکی دیگر از رویکردهای این رقابت را طرح موضوع، جامعه حریم خصوصی نیست، معرفی کرد و افزود: طرح مباحثی ازجمله اینکه نوع لباس پوشیدن در خیابان، یک مسئله شخصی نیست و سلب امنیت روانی و آرامش خانوادگی را به دنبال دارد مدنظر است.
رئیس سازمان بسیج رسانه ابرازکرد: پوشش خوب زنان با سلامت جامعه و خانواده ارتباط مستقیم دارد و همچنین آرامش فردی را نیز به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام./

captcha